Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täsmätuote luonnonkihartuvan tukan tueksi

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   19.11.24 12:32:07

Pidän pääsääntöisesti hiukset aina kiinni enkä käytä mitään muotoilutuotteita tai metodeja. Tukka kuitenkin luonnostaan pyrkii laineille ja olisi kiva joskus ja jouluna pitää aukikin. Kiharat kuitenkin kaipaavat apua, sellaisenaan kuivuvat aikamoiseksi hötöksi ja suoristuvat. Hius on ohutta ja sitä on vähän, polkkapituus. Mikähän tuote avuksi? Joku märkään tukkaan laitettava ilman muuta. Ja tietenkin edullinen :)

Re: Täsmätuote luonnonkihartuvan tukan tueksi

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   19.11.24 12:50:16

Jaa, edullisuudesta en tiedä mutta mulla on käytössä Sumilayn kiharatuotteet. Kaipa ne markettikamatkin ihan ok on mutta itse olen huomannut, että hieman hintavampi tuote ja lopputulos on parempi.

Lähettäjä: Däa 
Päivämäärä:   19.11.24 13:25:45

Minä olen tykännyt Curlsmithin tuotteista, voi tilata suoraan heidän nettisivuiltaan ja lisäksi paketti tuli tosi nopeasti suoraan kotiovelle. Sieltä esim. Bounce Strength Volume mousse ja In Shower geeli voisi sopia sulle. Sivuillaan on myös quiz jonka voi tehdä ja sen perusteella suosittelevat tuotteita.

Sumilay kuivatti mun hiukset vaan olkimaiseksi pörröksi, mutta nämä on niin yksilöllisiä mikä sopii kenellekin, sitäkin olen kyllä kuullut kehuttavan.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   19.11.24 13:32:02

Innersensen jätettävä hoitoaine Sweet Spirit ja muotoiluun Kinky Curly Curling Custard sopivat minulla ohuille hennoille hiuksille. Jälkimmäistä tosin on vähän hankala saada, Natural Beauty Shopissa usein on.

Toki muotoilua tärkeämpää on kiharien hiusten hoito niin, että ne ovat kosteutetut ja hyväkuntoiset, eli sopiva shampoo ja hoitoaine.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.24 13:37:27

Sopiva shampoo ja hoitoaine kaiken a ja o. Latvojen leikkaus vähintään 3kk välein. Hiukset esim letille yöksi ja silkki tai vastaava tyynyliina. Itse laitan öljyä hiuksiin aina pesun jälkeen enkä käytä mitään muita hiustuotteita ja hiukset on aina kivan ja terveen näköiset.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   19.11.24 13:48:50

Kiitos vastauksista! Olen todella välinpitämätön ulkonäön suhteen eli vaivannäkö asian eteen ei vaan onnistu :D Letille en tätä lyhyttä tuulenpesää edes saisi. Kosteutusta varmasti kaipaisi myös, eli ehkä yritän haeskella jonkun hoitoaineen vakikäyttöön ja muotoilutuotteen näitä harvoja tilanteita varten. Kemppariosastot vaan on kovin vaikeasti lähesytyttäviä tällaiselle röllipeikolle!

Lähettäjä: Iida 
Päivämäärä:   19.11.24 14:51:09

Mulla ollut luonnollisissa pitkissä kihartuvissa hiuksissa (just tuollaiset "luonnonlaineet") käytössä shampoona Garnier Fructis aloe vera sekä hoitoaineena Garnier Respons honey treasures. Kivan tuoksuiset ja pitävät takuttomina. Lisäksi käytän päänahan kuivuessa XZ kauraöljyä hoitavana, tuuheuttaa myös hiuksia tosi kivasti juuresta. Näiden lisäksi käytössä selvitysaineena Schwarzkopf Gliss Total Repair joka myös hoitaa hiuksia. Monen montaa keinoa ja aineita kokeilleena tämä kombo ollut ainoa, jonka kanssa pärjää kihartuvan ja etenkin korkkiruuviksi helposti menevän hiuksen kanssa. Nuo suositut Aussie tuotteet myös kokeiltu, ei sen erikoisempia tuloksia niillä saanut kun näilläkään "perustuotteilla" ja ovat tosi kalliita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.