Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kampaajia ns vuokratuolilla täällä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   19.11.24 11:48:55

En itse tiedä alasta mitään ja siksi mielenkiinnosta kysyn, kun kaverin diili kuulosti jotenkin uskomattomalta omaan korvaan. Kysymys kuuluukin, millaisella diilillä olette jossain kampaamoliikkeessä, eli paljonko maksatte esim kuukaudessa ja mitä siihen sisältyy?

Tuttu on siis liikkeessä, jossa omistajan lisäksi tietääkseni hän ja eräs toinen kampaaja, kaikki tekevät siellä. Kaverini maksaa 50% tuloistaan omistajalle. Eli jos nyt saa kuukaudessa 4000e, maksaa liikkeen omistajalle 2000e. Toki hiusvärit ja tämmöiset kuuluu siihen. Liike ei ole Helsingissä. Eikä ydinkeskustassa, vaan kaupungin laidalla.

Ja siis kysyn vain, koska en tiedä ja kuulostaa hurjalta, niin onko tämä ihan normaali hintataso?

Re: Kampaajia ns vuokratuolilla täällä?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.11.24 12:17:00

Kollega on vuokratuoliyrittäjänä pk-seudulla, ja hänkin saa talolta aineet, koneet, maksupäätteet, ja toki itse tilavuokra, vesi, sähkö sun muut kuuluvat sopimukseen siinä huushollissa. Tuota luokkaahan ne ruukaavat olemaan.

Lähettäjä: Bb 
Päivämäärä:   19.11.24 12:23:38

Ajattelitko että muita kuluja ei ole kuin vuokra ja aineet?
Kaverisi pääsee nyt halvemmalla kuin jos vuoraisi tilan itse ja maksaisi kaikki kulut itse.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   19.11.24 12:33:06

Jos kaverille ei kelpaa niin voi tehdä omissakin tiloissa.

Itse olen enemmän törmännyt 60/40 soppareihin.

Itse työntekijänä laskutan vuodessa asiantuntijatyötä 150 000 ja palkka alle 50 000.

Lähettäjä: Iida 
Päivämäärä:   19.11.24 15:16:58

Sanoisin minäkin että saa kyllä tosi hyvin itselleen palkkaa. Yleensä nuo sopparit tosiaan alle 50% voitosta. Sopparit kuitenkin sisältää aivan kaiken tuotteista alkaen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.