Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pienennätkö itseäsi muiden seurassa

Lähettäjä: munda 
Päivämäärä:   19.11.24 10:17:07

Huomaatko sellaiset tilanteet kun muut ovat sinulle kateellisia? Pienennätkö itseäsi, eli et ole täysin oma itsesi jossain missä olet taitava ja hyvä, jottei muille tulisi niin paha mieli?

Re: Pienennätkö itseäsi muiden seurassa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.11.24 10:48:29

Kyllä. Esitän myös mieluusti joissain tilanteissa tyhmempää ja asioista tajuamatonta, jotta saan puolueettomamman näkemyksen taikka pääsen helpommalla.

Mutta erityisesti palkka-asioissa annan mielummin sellaisen kuvan että en tienaa kovin hyvin.

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   19.11.24 10:53:04

Pienennän itseäni töissä, että pääsisin helpommalla tietyissä tilanteissa. Mutta sitten kuitenkin teen työt normaalin osaamiseni mukaan, jotta johto yllättyisi positiivisesti aina välillä. Hissukka pääsee helpommalla. Ja jos ei pääse, niin kannattaa vaihtaa paikkaan, jossa pääsee. Saa saman palkan paljon helpommalla kuin yleishäärä, joka haalii itselleen kaikkea pientä hommaa, kun ajattelee että se hyödyttää häntä jotenkin.

Lähettäjä: Lake 
Päivämäärä:   19.11.24 11:28:56

hmm: Olen todennut saman! Yksikön esimies on hirveä jyrä ja bitch. Mitään ei saa kyseenalaistaa tai mitään mielipidettä ei saa sanoa. Ottaa aivan sairaasti itseensä. Mistään ei keskustella, vaikka mitä hölmöyksiä saisi päähänsä. Jos on eri mieltä hänen kanssaan, lykkää jotain typeriä lisätehtäviä tmv.
Nyt olen alkanut pienentää itseäni. Yritän olla näkymätön, äänetön, hajuton, mauton. Käyn vain aamupalaverissa näyttäytymässä, mutta en sano mitään. Teamsiin en esim peukuta tai vastaa. Sieltä näkee muutenkin, että olen lukenut jos haluaa. Vain jos aivan pakko, niin silloin viestittelen lyhyesti.
On kyllä niin huono ja typerä esimies, etten ikinä ole tavannut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.