Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Puutteessa mieheni seurassa, mitä tehdä

Lähettäjä: Puutteessa 
Päivämäärä:   19.11.24 10:08:16

Mieheni on haluton, minä en. Omalla ajallani saan ratkaistua ongelman satisfyerin ja mielikuvituksen avulla, mutta mieheni ollessa paikalla mitään purkautumiskeinoa ei ole ja alan hyppiä seinille. Mikä tähän neuvoksi? Sanonko vain miehelle, että sori mutta nyt on pakko vetäytyä makkarin rauhaan vartiksi, koska muuten en pysty olemaan? Miehen haluja en pysty herättämään millään.

Re: Puutteessa mieheni seurassa, mitä tehdä

Lähettäjä: Mjr 
Päivämäärä:   19.11.24 10:23:49

Eikö mies koskaan tyydytä sua vaikkei itse haluaisikaan?

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   19.11.24 10:32:49

Kauanko sinun pitää olla halujesi kanssa? Useita päiviä olette yhdessä? Sanoisin, että koitappa käyttäytyä! Tai sitten rehellusesti eroatte.

Lähettäjä: Aaltoviiva 
Päivämäärä:   19.11.24 10:34:19

Mitä jos kysyisit mieheltä, miten hän haluaa asian hoidettavan? Mulla ei varsinaisesti samanlaista tilannetta ole, mutta kyllä saatan sanoa miehelle että menisitkö vaikka keittämään kahvia, haluaisin olla hetken makkarissa yksin.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.11.24 10:36:04

Ite oon ratkaissut ongelman pettämällä. Erokin on tulossa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.11.24 10:39:37

Tyydytä itsesi miehen läsnäollessa. Saattaa vaikka innostua ja osallistua.

Päivämäärä:   19.11.24 11:09:36

Ei varmasti innostu eikä osallistu. Ja tosiaan, viettää luonani päiviä kerrallaan, ja silloin seksiä missään muodossa ei ole. Edellisestä kerrasta on kuukausi. Syynä on aina, ihan aina, stressi, eikä kuulemma liity minuun mitenkään. Kuitenkin tuntuu, että miestä stressaa elämässä aivan kaikki.

Ja kyllä suhde on sillä tavalla avoin, että voin olla muidenkin kanssa, mutta en käytännössä oikein halua kuin omaa miestäni enkä tietenkään voi tuoda vieraita miehiä kotiin hänen ollessaan täällä.

Monelle tulee varmasti mieleen, että olen kamalan ilkeä tai fyysisesti epämiellyttävä, mutta muut miehet kyllä tuntuvat haluavan minua kovastikin. Tyylini on naisellinen, olen hoikka enkä mielestäni mikään ilkeä riivinrautakaan. Ja olen yrittänyt kyllä kirjaimellisesti kaikkeni yllätys-striptease-esityksestä lähtien. Mies muisteli ja hekumoi sitä kyllä pitkään jälkikäteen, mutta seksiin se ei johtanut silloin eikä myöhemminkään.

Lähettäjäkerma 
Päivämäärä:   19.11.24 11:10:50

😍😍

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   19.11.24 11:20:41

Onko miehellä fyysisiä tai psyykkisiä vaivoja ja niihin lääkitys? Tai niin ettei ole vaivat hoidossa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   19.11.24 11:29:11

Kuinka kauan tämä suhde on jatkunut, ja onko tämä nyt ensimmäinen kuukauden kuiva kausi?

Päivämäärä:   19.11.24 11:51:24

Pari vuotta jatkunut. Ei ole ensimmäinen, vaan ehkä jo toinen tai kolmas kuukauden tauko sinä aikana. Flunssa, työkiireet, töiden puute, liika juhliminen, liika arki, huonot unet, selkäsäryt, vatsakivut, mikä milloinkin on syynä siihen ettei pysty eikä jaksa. Minä taas sytyn vähästä ja olen ns. aina valmis, vaikka kovasti sitä nykyään yritänkin salata.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   19.11.24 11:54:50

Kuukausi :D
Et kovin luotettavalta vaikuta. Käykö mies siis myös vieraissa ihan luvalla? Saa parempaa seksiä. Mitäpä jos muuttaisitte suhteen parisuhteeksi, turvalliselso sellaiseksi, että mies voi kanssasi rentoutua jos haluaa?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   19.11.24 11:55:39

Tilanne korkeintaan huononee ajan myötä. Joten joko tyydyt tilanteeseen tai teet siihen muutoksen.

Päivämäärä:   19.11.24 11:56:51

M: en ole hirveästi viitsinyt näistä udella. Minusta aikuisen miehen tulisi ihan itse haluta ja osata mennä näissä asioissa lääkäriin. Paitsi tietty, jos on kanssani muista syistä ja hakee seksinsä muualta, ja olenkin vain jokin hyväksikäytettävä säälittävä idiootti tässä yhtälössä.

Päivämäärä:   19.11.24 11:57:25

Aidan: mieshän tämän suhteen avoimeksi halusi alusta asti, en minä.

Päivämäärä:   19.11.24 11:59:59

"Pari vuotta jatkunut. Ei ole ensimmäinen, vaan ehkä jo toinen tai kolmas kuukauden tauko sinä aikana."

Eli kahdessa vuodessa olette olleet 3 kk kolmessa pätkässä ilman seksiä miehen kanssa, ja miestä ei haittaisi vaikka hakisit muuta seuraa välillä. Loput 21 kk ilmeisesti seksiä on ollut sopiva määrä?

Jos tämä järjestely ei sinulle passaa ja tarvitset aina valmiin miehen, kannattaa varmaan jatkaa etsimistä.

Päivämäärä:   19.11.24 12:02:56

Ja siis mikään muu kuin oma häveliäisyytesi ei estä sinua tyydyttämästä omia halujasi kun mies on sinun luonasi. Mutta ei se väärin ole, ehkä vaan vähän hassua kun teillä on muuten aika avoimen kuuloinen suhde.

Mutta ratkaisuja on, joten jos ne eivät kelpaa, kannattaa varmaan etsiä paremmin sinulle sopiva mies.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   19.11.24 12:05:19

Teillä on niin suuri ero seksuaalisessa halukkuudessa, että pidemmän päälle suhde ei tule onnistumaan. Avoimeen suhteeseen ei pidä lähteä siksi, että vain toinen haluaa ja kaupan päälle se halullinen osapuoli on vielä se kuka vieraisiin ei halua niin eihän tuosta ole "apuakaan". Itse en suhdetta jatkaisi, koska omassa parisuhteessani haluan myös seksiä, mutta sinun täytyy varmaan tehdä pian päätöksiä onko tällainen kaverisuhde se mitä haet vai lähdetkö etsimään itsellesi sopivampaa kumppania.. paranemaan tuo tilanne ei tule, se on varma.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.