Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko syy erota

Lähettäjä: Vauvan takia 
Päivämäärä:   18.11.24 22:41:30

Minulla ja miehellä yksi lapsi. Haluaisin vielä toisen, hän ei halua. Onko se syy avioeroon? Aihe on arka ja tärkeä minulle, olisin halunnut lapsellemme sisaruksen ja itse kokea vielä raskauden. Olen odottanut useamman vuoden miestä, milloin hänelle sopii, nyt ilmoitti ettei halua toista lasta, koska suhteessa ollut hankalaa. On ollut hankalaa, minä olen ehkä ollut hankala, juuri siksi, kun olen odottanut ja mikään ei ole edennyt. Pitkä suhde takana, yli 12 vuotta.
En varmaan etsisi enää uutta miestä tai haluaisi lasta kenenkään muun kanssa, mutta miten voin elää ihmisen kanssa, jonka takia en koskaan saanut toista vauvaa. Herättää vihaa ja katkeruutta.

Re: Onko syy erota

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.11.24 22:44:43

Eiköhän tuo tilanne ole jo niin tulehtunut, että ero tulee joka tapauksessa.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.11.24 22:46:21

"mikään ei ole edennyt"

Minkä kaiken olisi pitänyt edetä, toisen lapsen hankkimisen lisäksi?

Lähettäjä: Vauvan takia 
Päivämäärä:   18.11.24 22:55:01

Noh, on ollut myös läheisyyden puutetta ym juttuja mitä varmaan väsyttävä vauva-arki tuo mukanaan kaikille. Aikoinaan puhuin hänelle, että parisuhteeseen pitäisi panostaa, jos haluaa että se jatkuu. Olin itse aktiivinen, mutta tuntui että hän ajautui kauemmas. Nyt kun viimein itse ikään kuin luovutin ja kerroin, että hänen panostus suhteeseen olisi myös tärkeä ja hän vaikuttaa välinpitämättömältä suhteen kanssa, niin etäisyys kasvanut ja kertoi ettei tähän tilanteeseen lasta halua. Pitääkö tässä taas alkaa yksipuolisesti pitää suhdetta hengissä, kun ei se aiemminkaan toiminut.. Aina kun puhun "syvällisempiä" suhteestamme hän väittää sitä riitelyksi ja vetäytyy entistä kauemmas. Jos jutellaan vaan säästä ja ollaan kun kämppikset konsanaan, sanoo hän että nythän meillä menee hyvin.. ja kun kerron oman mielipiteeni, että suhde muistuttaa lähinnä kämppiksien kaverisuhteelta hän vastaa vain että ei hänestä, meillä menee hyvin. Seksiä ei halua kanssani, mutta kertoo silti rakastavansa..

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   18.11.24 22:59:24

Teillä on siis todella erilaiset käsitykset siitä, miltä hyvä parisuhde näyttää ja tuntuu, ja sinä et koe oloasi hyväksi sellaisessa suhteessa, mikä on miehen mielestä hyvä.

Seksiä ei ole.

Erilaiset lapsihaaveet.

Alkaahan tuossa olla syitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.