Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  älkää ostako mitään ennen black fridayta

Lähettäjä: vttu 
Päivämäärä:   18.11.24 16:31:22

Kyllä kyrsii joten varoitan nyt muita ettei käy samalla tavalla. Unohdin koko black fridayn.

Ostin pitkän harkinnan jälkeen erään koulutuksen viime perjantaina ja tänään sähköpostiin kilahti iloinen ennakkotieto siitä että ensi viikolla tuossa verkkokaupassa KAIKKI on -25% (: .. Jos olisin tämän tiennyt ja hyödyntänyt, olisin säästänyt 150€.

Aivan "oma moka" ja kepillä jäätä koittaen kysyin vielä heidän aspasta voiko tuota hyödyntää vai osuiko paska tuulettimeen ja vastauksen nyt pystyy kaikki arvaamaan.

Mutta jotta jollain muulla alkaa viikko vähän paremmin niin vinkkinä teille, että jos joku kallis asia on harkinnassa: odota ensi viikkoon josko se black friday-alessa olisi.

Re: älkää ostako mitään ennen black fridayta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.11.24 16:35:27

Oikeastaan kannattaa odottaa black fridayn jälkeisiin alennuksiin, silloin todennäköisesti saa halvemmalla. Bf-alennukset on useasti kusetusta.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.11.24 16:36:16

Pakko ruokakaupassa käydä.

Lähettäjä: Jepp 
Päivämäärä:   18.11.24 16:39:52

En osta koskaan ikinä milloinkaan mitään black fridaysta, ja sitä suosittelen myös muille.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   18.11.24 16:40:57

Rastor-instituutin? Niillä oli tup sama tarjous viime vuonnakin.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   18.11.24 16:54:54

Vietän Black Fridayna Älä osta mitään -päivää. On ihan sairasta, miten Black Fridayna ihmiset ostavat paljon kaikkea sellaistakin, mitä eivät edes oikeasti tarvitse.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.11.24 16:58:46

Mä olen tässä jo varmaan kuukauden ollut kaiken suhteen sillä ajatuksella, että en osta nyt, katson onko BF tarjousta.

Joku älä osta mitään päivä on ihan vain sädekehän kiillotusta. Monelle ihmisille BF tarjoaa hyvät alennukset, toki hintatietoinen pitää aina olla niin kuin aina, ja jos joku asia on jo ollut mielenpäällä pitkään ja sille tarve on, niin miksipä sitä ei alennuksesta ostaisi.

Lähettäjä: k 
Päivämäärä:   18.11.24 17:07:14

”Joku älä osta mitään päivä on ihan vain sädekehän kiillotusta.”

Ei ainakaan minulle. Minulle se on protesti, mielenilmaisu. En toki koskaan osta mitään turhaa, mutta erityisesti tuona päivänä haluan protestoida ostamista vastaan.

Lähettäjä: hwnn 
Päivämäärä:   18.11.24 17:42:58

"Oikeastaan kannattaa odottaa black fridayn jälkeisiin alennuksiin, silloin todennäköisesti saa halvemmalla. Bf-alennukset on useasti kusetusta."

Tämä.
Moni paikka nosta hintojaan black fradayksi jotta alennus näyttää isommalta. Esim. läppäri normaalisti 599 e, bf-aikaan normaali hinta 799 e ja "bf-alennuksessa" 610 e tai hyvällä mäihällä jopa 549 e... Eli ei välttämättä säästä yhtään tai säästö on minimalistisen pieni.

Tsekatkaa etukäteen mitä haluatte ostaa ja verratkaa niiden hintoja sitten bf-alennuksessa. Voivat olla esim. cyber monday -hinnalla halvempia kuin normaalihinta ennen bf-alennuksia.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   18.11.24 17:53:29

Nykyään onneksi täytyy ilmoittaa tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana. Siitähän sen näkee, onko alennus "todellinen".

Lähettäjä: -*- 
Päivämäärä:   18.11.24 17:53:39

Noooo, ovh 1500 (ollut +3kk, olen hinkunut tätä jo pitkään) ja bf-myynnissä nyt 950. Tilasin.

Päivämäärä:   18.11.24 17:54:44

” Nykyään onneksi täytyy ilmoittaa tuotteen alin hinta viimeisen 30 päivän aikana. Siitähän sen näkee, onko alennus "todellinen".”

Nykyisin vaan se hintakikkailu aloitetaan jo aikaisemmin. Nyt on pahasti myöhässä hintojen seuraamisen suhteen.

Lähettäjä: DNA 
Päivämäärä:   18.11.24 18:18:27

Jep. Mun teki mieli tiettyä uutta puhelinta viime syksynä. Olin kyttäilly syyskuusta lähtien sitä, mutta en raskinnu kuitenkaan sitä ostaa. Lokakuun puolen välin tienoilla hinta pompsahtikin yhtäkkiä kolmisen sataa ylöspäin. Ja kappas black fridayna olikin sitten taas kolmesataa edullisempi tähän huikeaan hintaan eli siihen alkuperäuiseen hintaan!

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   18.11.24 18:20:15

Mä kans tilasin asian X ja seuraavana päivänä -20%. Unohdin koko black fridayn ja otti päähän. Onneksi tappio ei ollut kuin pari kymppiä.

Lähettäjä: etelänkeiju 
Päivämäärä:   18.11.24 18:28:55

Tilasin viitan bf tarjouksena mitä olin jo pidempään katsellut.

Harrastan luontokuvausta ja syyskeleillä kun on tympeää istua odottamassa eläimiä tuntikausia piilossa, kun kerkeää tulla kylmä. Viitassa villaa ja saa kiedottua hyvin koko kropan ympärille, niin pysyn ainakin lämpimänä odotellessani eläimien tulemista näkösälle :)

Päivämäärä:   18.11.24 18:33:49

Juu on huijausta koko bf, enkä ostele muutenkaan mitään ylimääräistä oli joku tollanen ale tai ei. Tarpeeseen vaan

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.