Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Posti väärään osoitteeseen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   18.11.24 15:47:08

Yhdistys X:n postit tulevat jatkuvasti minun osoitteeseeni. Olen koittanut asiasta ilmoitella lähettäjille ja/tai laittanut takaisin "väärä osoite" tiedolla (virallista postia, yhdistyksen osoitetiedot ovat minulle, joten uudelleenohjata en niitä voi kun ei ole muutakaan osoitetta). Missä kohtaa saan vain heittää postit roskikseen? Ilmoituksista huolimatta lähettäjät ei etsi parempia osoitetietoja. Veikkaan että esimerkiksi laskut ovat kohta perinnässä, tuleeko ne silloin minun ovelleni? Tämä on työllistänyt minua jo yli puoli vuotta, enempää en jaksaisi asian eteen tehdä.

Re: Posti väärään osoitteeseen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.11.24 15:54:12

Mä lopulta kirjoitin kuoriin että "tämä henkilö ei ole asunut vuosiin tässä osoitteessa ja se on teille ennenkin ilmoitettu. Kirjoittakaa nyt vihdoinkin ylös tämä asia!" loppui tulemasta vanhan asukkaan kirjeitä. Olin asunut asunnossa jo vuoden, mua ennen oli asunut toinen henkilö useamman vuoden ennen minua ja häntä edeltävä oli tämä jonka kirjeitä tuli edelleen laatikkoon.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   18.11.24 17:18:16

Koettaisin etsiä netistä sen yhdistyksen ja laittaa sinne tieto, että tulee väärään osoitteeseen. Ja tuo tiukka ilmoitus kuoriin. Minulle tuli jonkun kuolinpesän postia pankilta. Lopulta marssin konttoriin ja ilmoitin, että jos vielä tulee menee suoraan roskiin. Sillä loppui tulo. Kyseisen pesän osakas oli asunut siinä kymmenisen vuotta aikaisemmin.....

Lähettäjä: halla 
Päivämäärä:   18.11.24 18:12:33

Minä asuin 20 v sitten osoitteessa X. Minulle tuli eräästä yhdistyksestä tuolloin postia, esim. lasku kerran vuodessa.

Olen muuttanut muutamaan kertan, mutta jostain syystä osoitetietojani ei siellä yhdistyksessä päivitetä vaan kirjeet menevät edelleen tuonne 20 v vanhaan osoitteeseeni. Olen monta kertaa ilmoittanut, kun kirje minulle lopulta päätyy (jos päätyy), että "Hei, olitte taas lähettäneet kirjeen vanhaan osoitteeseeni. En ole asunut tuolla melkein 20 vuoteen, nykyinen osoitteeni on tämä". Ei auta.

Mitä teen?

Lähettäjä: d 
Päivämäärä:   18.11.24 18:17:58

halla: Mulle tuli mieleen, että olet laittanut viestejä sähköpostiin, joka ei toimi. Onko yhdistykseen mahdollista soittaa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.