Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ukko kyttää mua hälytysjärjestelmän kautta.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.11.24 11:16:37

Kenkää ukolle, järjestelmälle vai terapiaan?
Olen saanut huolehtivaisia puhelinsoittoja jos en ole tullut hänen odottamaan aikaan kotiin = järjestelmä on ollut päällä kun sen ei hänen mukaansa pitäisi olla.
Olen saanut soittoja, että onko joku hätänä, kun olen tullut "liian aikaisin" kotiin.
Pelastunko minä terapialla, kun en moista kyttäystä siedä ollenkaan, tuhoanko laitteet vai voiko puolisoni oppia kyttäämisestä ulos. Hän ei ymmärrä, että miksi moisrsta suutun kun hän vain ajattelee minua ja parastani.

Re: Ukko kyttää mua hälytysjärjestelmän kautta.

Lähettäjä: Tupsu 
Päivämäärä:   17.11.24 11:24:54

Vaikuttaa aika sairaalta kytätä tuolla tavoin. Laittaisin mäkeen koko ukon, koska en usko, että tuo on ainut mitä tekee.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   17.11.24 11:27:15

Jätä vastaamatta puheluihin ja katso mitä siitä seuraa.

Lähettäjä: Puu 
Päivämäärä:   17.11.24 11:31:08

Voi olla vain huolehtivainen tai voi olla kyttääjä, mene tiedä. Pitäisi kuitenkin luottaa siihen, että aikuinen ihminen osaa ilmoittaa itsestään, jos vaikka työpäivä venyy paljon tai muuta. Että jos ei ilmoita, niin silloin kaikki on lähtökohtaisesti ok.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   17.11.24 12:50:34

Älä vastaa. Sanot ukolle, että ilmoitat kyllä, jos on asiaa.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.11.24 12:52:42

No, jos minä ja minun mieheni laitettais toisillemme vastaavanlainen viesti nii se olis vaan söpöä huolehtivaisuutta- mutta kummallakaan meistä ei oo taipumusta kontrolloimiseen/kyttäämiseen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.11.24 13:16:33

todella ahdistavaa. en edes suostuisi tollaiseen kameraan. korkeintaan etuoven ulkopuolelle.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   17.11.24 13:21:25

Meillä on iPhonet ja perheryhmä, näkee koko ajan missä ryhmän laitteet menevät. Minusta hurjan kätevää, mutta tuli itselle yllätyksenä että moni kokee sen ahdistavana. Ettekö voi jakaa puhelimienne sijainteja, ei tarvitsisi soitella perään missä toinen menee?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.