Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kumpi oli k*sipää? Raiskausvitsistä suuttuminen

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.11.24 23:28:26

Poikaystäväni halusi katsoa stand-uppia, jota en itse halunnut katsoa. Stand-up alkoi raiskausvitsillä. Minut on raiskattu useamman kerran ja olen tämän vuoksi käynyt terapiassa vuosia. Aihe on edelleen mulle tosi kipeä. Sanoin useampaan kertaan että minusta tämä ei ole hauskaa. Poikaystävä nauroi raiskausvitsille vieressäni ja mulla keitti tosi pahasti yli, lopulta heitin käsistäni näppiksen sohvalle ja haistatin v*tut poikaystävälleni. Kävin pesemässä hampaat ja poikaystävä ilmoitti nukkuvansa tänään muualla kuin vieressäni koska kuulemma pelkää mun käytöstä ja ei omasta mielestään tehnyt mitään väärää. Mitä mieltä olette, oliko minä se k*sipää?

Poikaystävä tietää taustani. Mun mielestä oli julmaa että raiskausvitsien jälkeen sen sijaan että pyytää anteeksi tai tulee lohduttamaan niin paineli itse pois ja totesi ettei edes nuku vieressäni.

Re: Kumpi oli k*sipää? Raiskausvitsistä suuttuminen

Lähettäjä: Nipsu 
Päivämäärä:   16.11.24 23:29:55

Anna poikaystävän mennä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.11.24 23:32:14

Että sellasta. Voi olla muuten niiin kiva ja ihana, mutta kannattaa silti juosta. Ei se siitä muutu, pahenee vain.

Lähettäjä: Hicks 
Päivämäärä:   16.11.24 23:33:34

En itsekään ymmärrä pätkääkään raiskausvitsejä ja suuttuisin tuhottomasti. Poikaystäväsi on @!#$.

Päivämäärä:   16.11.24 23:34:09

Ja samaan aikaan täysin hyvätapaiset ja kohteliaat miehet ovat vailla kumppania.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.11.24 23:39:29

Tee siitä eksä. HETI.

Jos joku nauraa raiskausvitseille, miten ihmeessä muka olisi kykenevä olemaan sinua kohtaan empaattinen? Jos ajatusmaailma on noin sairas ei luultavasti ole mitenkään iso kynnys raiskata sinut joskus kun ei halut kohtaa.

Sinä et traumareaktiollesi paljoa mahda, voit tehdä vain parhaasi. Poikaystäväsi, eksäsi siis, ei todellakaan käyttäytynyt hyvin, vaan on aivan vtun sairas päästänsä.

Ihan oikeasti, koetko olevasi turvassa tuollaisen ihmisen kanssa?

Päivämäärä:   16.11.24 23:39:46

Ihan ilman taustaasikin vapauttaisin tuollaisen sian takaisin luontoon.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.11.24 23:41:07

Nyt olisi hyvä saada tietää, mikä tää raiskausvitsi oli, yleensä eivät kyllä moisella asialla vitsaile. Ja on vuosien kokemus katsoa stand uppia. Raiskausvitsit on siellä alimmalla tasolla, ja kukaan ei niihin koske.
Eli mikähän se vitsi oli, ja oliko se sittenkään raiskaukseen liittyvää (kenenkään mielestä raiskaus ei ole hauskaa) vai luitko rivien välistä itsellesi sopivasti jotain raiskaukseen liittyvää? Niin käy helposti, kun on traumaa. Sitä ei vaan vieressä istuva kaveri tajua, että sulla tuli trauma päälle, kun hauskaa ohjelmaa katsotaan yhdessä.

En silti lukisi liikaa siihenkään, ettei poikkis nuku vieressä, ehkä se säikähti sun hepulia, mä olisin ainakin säikähtänyt!

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   16.11.24 23:43:54

..., vitsissä ei raiskattu ketään, vaan mies saattoi humalaisen treffikumppanin tämän asunnolle ja nainen sammui sohvalle. Mies mietti siinä kaikkia niitä miljoonaa vaihtoehtoa mitä voisi tehdä, peitteli lopulta naisen viltillä ja jätti pöydälle lapun että "sinut raiskattiin". Tän jälkeen koomikko toteaa että vielä on muutama raiskausvitsi takataskussa jos joku loukkaantui.

Miehen mielestä tämä oli hauska vitsi.

Päivämäärä:   16.11.24 23:45:14

Raiskaus ei ole vitsin aihe. Koskaan. Se, että kertoo siitä vitsejä tai nauraa niille, kertoo miehen asenteesta kaiken tarvittavan. Tuo on naisvihaa.

Vaikka sinulla ei edes olisi tuota taustaa, niin poikaystäväsi käytös olisi silti törkeää. Kun hän vielä tietää, että sinut on raiskattu useasti, niin silloin tuo on jo oikein erityisen sadistista käytöstä. Nyt poikaystäväsi uhriutuu ja on muka pelkäävinään sinua, ei hän pelkää vaan tuokin on silkkaa manipulointia. Hänen käytöksensä oli sitä pelottavaa, mies jonka mielestä raiskaus on hyvä vitsi, on pelottava. Et ole turvassa poikaystäväsi seurassa.

Minkä neuvon antaisit parhaalle ystävällesi jos hän olisi tuossa tilanteessa? Sinä ansaitset parempaa. Älä jää odottamaan mitä mies vielä tekee, hän on jo osoittanut mikä on hänen suhtautumisensa naisiin ja empatiakykynsä taso. Ansaitset parempaa.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.11.24 23:47:19

Kuka koomikko tuollaisia latelee, olipa törkeää ja vielä kehtaa itsekin syyttää loukkaantujia.

Päivämäärä:   16.11.24 23:48:41

"Ja samaan aikaan täysin hyvätapaiset ja kohteliaat miehet ovat vailla kumppania."

Vie nyt se miesasiapropagandasi sanonko minne. Aloittaja kertoo traumaattisesta asiasta ja ensimmäinen mikä sinulle tuli mieleen oli ulista miesten asiaa tässäkin. Häpeäisit.

Lähettäjä: *Remontti Riku * 
Päivämäärä:   17.11.24 00:02:31

Riehut kännissä ja heittelet tavaroita koska poikkis on nauranut väärälle vitsille.
Kumpi on @!#$?

Päivämäärä:   17.11.24 00:06:57

En olisi yhdessä ihmisen kanssa, jonka mielestä raiskausvitsit ovat hauskoja.

Päivämäärä:   17.11.24 00:10:22

"Yllätys" että Riku tulee tännekin räyhäämään ja tuuttaamaan naisvihaansa. Eikö sinulla Riku ole sen vertaa säädyllisyyden tajua että pitäisit suusi kiinni edes tällaisesta aiheesta??

Älä aloittaja Rikusta piittaa, tunnettu aggressiivinen naisvihatrolli palstalla.

Lähettäjä: Huh! 
Päivämäärä:   17.11.24 00:15:53

"Lähettäjä: .
Päivämäärä: 16.11.24 23:39:46

Ihan ilman taustaasikin vapauttaisin tuollaisen sian takaisin luontoon."

Todellakin näin! Paitsi älä loukkaa sikoja, piste. Ne ovat ihan hauskoja eläimiä. Toisin kuin aloittajan poikaystävä. Toivottavasti jo ex.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.11.24 00:16:40

"vitsissä ei raiskattu ketään, vaan mies saattoi humalaisen treffikumppanin tämän asunnolle ja nainen sammui sohvalle. Mies mietti siinä kaikkia niitä miljoonaa vaihtoehtoa mitä voisi tehdä, peitteli lopulta naisen viltillä ja jätti pöydälle lapun että "sinut raiskattiin". Tän jälkeen koomikko toteaa että vielä on muutama raiskausvitsi takataskussa jos joku loukkaantui."

Vtun huono vitsi kyllä. Minua ei ole raiskattu, tykkään myös mustasta huumorista, mutta tuolle en edes hymähtänyt.

Päivämäärä:   17.11.24 00:19:55

Tuo Remontti-Riku alkaa olla samanlainen syöpäläinen palstalla kuin muutama pysyvät bannit saanut ukko aikoinaan. Ja kehtaa vielä valehdella, että aloittaja olisi riehunut kännissä.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   17.11.24 00:28:44

Kuka tahansa voi kirjoittaa Remontti-Rikuna kun ei ole rekattu nimimerkki. Ravipuolella oli joskus kauheita tappeluita kun joku/jotkut tekeytyi vakiokirjoittajiksi.
Minusta Riku on ok.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   17.11.24 01:09:27

No oli aika huono vitsi. En tajua mitä hauskaa poikaystävä siinä edes nauroi. Tietty pitäisi ymmärtää jos kumppani on raiskattu kuinka kipeä asia on . Tuollasen helmen vois vapauttaa kiertoon.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.