Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  E pillereiden vaihto minipillereihin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.11.24 18:51:10

Olen syönyt e pillereitä 25 vuotta ja nyt gyne ei enää antanut reseptiä. Olin niin järkyttynyt vastaanotolla, että ohjeet menivät vähän ohi. En myöskään googlettamalla löytänyt selvää vastausta. Miten vaihto konkreettisesti tapahtuu? Olen syönyt e-pillereitä aina 2 laattaa putkeen. Nyt kun vika laatta loppuu, milloin aloitan ne minipillerit?

Re: E pillereiden vaihto minipillereihin

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.11.24 19:02:24

Lue se pakkausseloste, sieltä löytyy tieto

Päivämäärä:   16.11.24 19:26:48

Eikö ne apteekissa yleensä kysy onko uusi tuote ja kertoiko lääkäri miten otetaan ja siinä lapussa yleensä mikä tulostetaan laatikon kylkeen myös lukee jotain. Joitakin minipillereitä jotkut on ainakin vetäneet putkeen vaan ja jotkut jättäneet jopa ns lume pillerit syömättä mutta näistä pitää varmaan keskustella jonkun kanssa eikä tehdä ominpäin.

Lähettäjä: Putku 
Päivämäärä:   16.11.24 19:34:55

Mulla minipillerit, kuuluukin että kokoajan vedetään putkeen ja mulla ei ainakaa ole mitään lumepillereitä eikä menkkoja ollenkaan. Silloin kun aloitin tiputteluvuoto kesti puol vuotta, mut sen jälkee ei mitään. Luulis että vois lennosta vaihtaa vaan kun e pillerit loppuu niin jatkaa vaa suoraan siitä mineihin ilman taukoa.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   16.11.24 20:45:14

Apua mua pelottaa, että tulee sama eteen. Minkä ikäinen olet? Mulla on niin hankalat menkat ja endometrioosi kivut, mutta e-pillerit pitäneet kasassa

Päivämäärä:   16.11.24 21:12:04

42. Epillereiden myötä menkat ovat olleet kellontarkat, niukat ja lähes kivuttomat. Pelkään, että palaan takaisin siihen h*lvettiin mitä oli ennen pillereitä. Menkat tuli jopa kaksi kertaa kuussa erittäin runsaina ja kivuliaina. :(

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.11.24 21:21:05

Tai sitten ne minit tekee just sen minkä pitää ja menkat jää kokonaan pois

Lähettäjä: Hipsu 
Päivämäärä:   16.11.24 21:28:13

Mulla jäi minien myötä menkat kokonaan pois. Eka pelkäsin, että en tiedä enää milloin menkat alkaa, kun e-pillereiden kanssa oli se viikko, kun ne tuli. Mutta nytpäs ei tule ollenkaan. Olen todella tyytyväinen, että lääkäri pakotti vaihtamaan.

Lähettäjä: Mei 
Päivämäärä:   16.11.24 21:38:20

Sama täällä, paikkakunnan vaihdon myötä lääkäri ei suostunut enää kirjoittamaan e-pillerireseptiä (syyt: olen yli 35-vuotias, ylipainoinen ja taipumus migreeniin - joka minulla siis tapahtuu ehkä 1-2 kertaa vuodessa jos menee niskat pahasti jumiin, ei muulloin) ja laittoi minipillerit tilalle. Alkuun nakkelin niskojani, mutta kun huomasin että näillähän menkat jää kokonaan pois, niin totesin että olikin hyvä juttu. Ehkäisytarvetta ei ole ollut aikoihin, käytin e-pillereitä nimenomaan menkkojen kurissa pitämiseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.