Lähettäjä: Ei omalla
Päivämäärä: 16.11.24 12:32:23
En keksinyt hätäpäissään muutakaan otsikkoa, pakko päästä avautumaan johonkin..
Toisen kokemukset kuitataan nauramalla, että ei pidä paikkaansa/ei ole tehnyt sitä tahallaan, eli mitätöidään täysin se miten toiset kokee hänen käytöksen tai tekemiset. Nämä on vielä sellaisia tapauksia, että varmasti tietää toimineensa väärin, tarkoitus saada toinen vain tuntemaan itsensä typeräksi nauramalla ja viittaamalla kintaalla asialle?
Hänestä kuulostaa sen perusteella mitä olen muiden ihmisten kanssa puhunut (en tunnista itseäni ollenkaan siitä mitä hänelle on kerrottu minun puhuneen), että haluaisin vaihtaa työtehtävään x vaikka istui samassa pöydässä kun sanoin, että onneksi ei tarvitse tehdä sitä, koska en koe työtehtävää x yhtään omaksi.
Hänen mielestään en selviä työtehtävästä y. Mitään järkeviä perusteluja hänellä ei tähän ole, hänestä nyt vain tuntuu siltä. Perustelen juurta jaksaen miksi tämä ei pidä paikkaansa, mutta sillä ei ole mitään merkitystä koska hänestä nyt vain tuntuu siltä.
Valitettavasti työn puolesta täytyy olla tekemisissä mutta alkaa kyllä olla jaksaminen ihan finaalissa. Mä en oikein tiedä, miten tähän pitäisi suhtautua?
|