Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miksi marketeissa ei ole vaatteita sovittamiseen

Lähettäjä: Poika 
Päivämäärä:   16.11.24 11:27:34

Miksi marketit eivät pidä valikoimissaan sovituskappaleita? Prisman verkkokaupassa näyttää olevan tarjolla kaikenlaista, jota ostaisin, jos voisin ensin käydä kokeilemassa marketissa sopivan koon.

Jos kaupungissa on useampi Prisma (Tampereella ainakin kuusi), riittäisi, että sovituskappaleet olisivat yhdessä kaupassa.

Re: Miksi marketeissa ei ole vaatteita sovittamiseen

Lähettäjä: *a 
Päivämäärä:   16.11.24 11:30:43

Kyllä Prismoissa vaatteita voi sovittaa.
Sitä vaan en ymmärrä, miksi sovittaisi vaatetta, ja sitten tilaisi sen verkosta, kun helpommalla voi sovitettuaan kävellä se vaate kainalossa kassalle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.11.24 11:30:47

Miksi et osta sieltä prismasta?

Lähettäjä: Poika 
Päivämäärä:   16.11.24 11:32:04

"Miksi et osta sieltä prismasta?"

Koska olen keskikokoinen ja koot ovat aina loppu, ihan aina. Suuria ja pieniä kokoja löytyy, mutta keskikoot ovat aina loppu.

Päivämäärä:   16.11.24 11:32:54

Monesti kun on niitä sovituskappaleita tai mallikappele jostain paketissa myytävästä tuotteesta, niin asiakkaat haluaa jostain ihmeen syystä ostaa just sen mallin ja jättää pakkauksessa olevat tuotteet hyllyyn

Päivämäärä:   16.11.24 12:05:03

Ei sitä tietenkään saisi myydä.

Lähettäjä: *a 
Päivämäärä:   16.11.24 12:11:23

Kirjoita paperille mitä kokoa haluaisit, ja anna lappu myyjälle. Hän kyllä hakee sulle oikean koon. Ja säkällä voi olla myös viittomakieltä osaavia myyjiä.

Mä ihan puhuvana ihmisenä joskus kysyin oikean kokoista toppatakkia Pirkkalan Prismasta, niin myyjä soitti Koivistonkylän Prismaan. Siellä oli oikeaa kokoa. Kysyi haenko itse Koivistonkylässä, vai odotanko puoli tuntia, että sieltä tuodaan takki Pirkkalaan.
Odotin 20 minuuttia, ja takki tuotiin minulle.

Päivämäärä:   16.11.24 12:14:38

Onko tuo susta kätevää? Pelkkää asiakkaan juoksuttamista.

Lähettäjä: Tiu 
Päivämäärä:   16.11.24 13:17:44

"Lähettäjä*a
Päivämäärä16.11.24 12:11:23

Kirjoita paperille mitä kokoa haluaisit, ja anna lappu myyjälle. Hän kyllä hakee sulle oikean koon. Ja säkällä voi olla myös viittomakieltä osaavia myyjiä.

Mä ihan puhuvana ihmisenä joskus kysyin oikean kokoista toppatakkia Pirkkalan Prismasta, niin myyjä soitti Koivistonkylän Prismaan. Siellä oli oikeaa kokoa. Kysyi haenko itse Koivistonkylässä, vai odotanko puoli tuntia, että sieltä tuodaan takki Pirkkalaan.
Odotin 20 minuuttia, ja takki tuotiin minulle."

Mitä tämä auttaa, jos et tiedä millainen malli vaatteessa on tai kyseisen merkin mitoitusta? Itselläni on vaatteita monessa eri koossa ja esimerkiksi takeissa tulee välillä vastaan malleja, jotka ei ole hyviä ja mukavia päällä edes oikeassa koossa, istuvat esimerkiksi huonosti hartioilta tai hihat on auttamattoman lyhyet. Siksi verkkokaupastakin joutuu aina tilaaman 3-5 takkia, että löytyy se sopiva ja loput palautukseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.