Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Voi kun olisi varaa kosmetiikka joulukalenterin.

Lähettäjä: Liitu 
Päivämäärä:   16.11.24 10:41:55

No ehkä ensi vuonna sitten 100€ säästössä

Re: Voi kun olisi varaa kosmetiikka joulukalenterin.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   16.11.24 10:52:02

Ja niin turhaa rahan tuhlausta.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.11.24 10:56:29

Turhaa tosiaan. Ihme materialismia, ajatuksena että saadaan vaan yllätyksenä random tuotteita, joiden soveltuvuudesta omalle iholle ei ole mitään tietoa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.11.24 10:57:07

Olo apteekissa on joku kalenteri nyt alle 50eurolla

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   16.11.24 10:58:37

Osta mieluummin 24 tuotetta joista tykkäät. Kosmetiikkakalerissa on puolet hutera, joita ei tule käytettyä, joten se on loppupeleissä kallis ostos, vaikka hinta olisi halvempi kuin yksittäisinä tuotteina.

Minulla oli pari vuotta sitten Nyxin joulukalenteri. Luomivärit oli ihan kivoja, mutta suurin osa kalenterin sisällöstä oli huulipunaa ja huulikiiltoja kummallisissa sävyissä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.11.24 10:59:21

”Ihme materialismia, ajatuksena että saadaan vaan yllätyksenä random tuotteita, joiden soveltuvuudesta omalle iholle ei ole mitään tietoa.”

Mä voisin haluta tuollaisen juuri siitä syystä, että pääsisin kokeilemaan erilaisia tuotteita. Mulla on tasan joku prisman halvin kasvojen pesuaine ja lumenen halvin kasvorasva. Enkä edes ymmärrä joidenkin kasvovesien ja erilaisten voiteiden päälle.

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   16.11.24 11:20:37

Joulun jälkeen nuo ovat halpoja.

Voi myös sillä satasella ostaa randomia kosmetiikkaa, ja kokeilla sitä. Jotakin essenceä saa paljon, ja voi itse valita värit ja sävyt.

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   16.11.24 11:43:29

Juuri piti ehdottaa samaa, ostatat vaikka kaverilla 24 tuotetta, itse antamallasi rahalla ja pienin vinkein, mistä hän arvelee sinun pitävän ja pari aivan sattumanvaraista tuotetta.
Itse teet samoin hänelle.
Tadaa, DIY sopivanhintainen kosmetiikkakalenteri ja todennäköisesti paremmat tuotteet kuin kaupallisessa.

Ensi vuonna voi vielä valmistautua, kerätä ilmaisnäytteitä apteekista, ostotapahtuman yhteydessä kaupoista ja laittaa niitäkin mukaan.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   16.11.24 12:39:21

Miksi haluat sellaisen?

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   16.11.24 13:16:56

Miksi haluat ison kasan halpoja ja keskenään yhteensopimattomia tuotteita, jotka eivät välttämättä sovi ihotyypillesi ja ihosi sävyyn? Mikset ostaisi sopivalla rahalla yhtä laadukkaampaa ja sinulle sopivaa ja mieleistä?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.