Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ihastunut toiseen mieheen

Lähettäjä: Vaimo 
Päivämäärä:   16.11.24 10:07:49

Olen ollut nyt kohta vuoden ajan ihastunut toiseen mieheen. Tiedän, etten itse koskaan aio tehdä mitään aloitetta miehen suuntaan, mutta en tiedä pitääkö itsehillintäni, jos mies joskus lähestyy minua.

Pitäisikö minun erota miehestäni nyt ihan vain varmuuden vuoksi sillä en voi mennä takuuseen itsestäni? Rakastan kuitenkin mieltäni ja haluaisin elää hänen kanssaan loppuelämäni.

Re: Ihastunut toiseen mieheen

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   16.11.24 10:18:11

Kuulostat teiniltä. Älä todellakaan ole niin tyhmä että ihastuksen takia hukkaat hyvän miehen. Itsehillintä ei petä jos on selkäranka ja todennäköisesti tyyppi on jo varattu tai ei kiinnostunut. Yleensä hyvät miehet ovat varattuja ja huonommat kierrossa.

Lähettäjä: Hys hys 
Päivämäärä:   16.11.24 10:24:50

Kuulostele omaa suhdetta, onko siinä joku asia Mikä puuttuu.

Lähettäjä: :E 
Päivämäärä:   16.11.24 10:30:34

Pettäminen on tietoinen valinta, ei mikään "oho se vain tapahtui"-tyyppinen asia. Aikuinen järkevä ihminen pystyy kyllä vaikuttamaan tekoihinsa, joten jos et halua pettää, niin sinun ei ole mikään pakko sitä tehdä, vaikka tämä toinen mies sinua joskus lähestyisikin.

Noista lähtökohdista kuulostaisi vähän erikoiselta erota, jos oikeasti suhde on hyvä. Mutta ehkäpä sitten mieti, että oletko oikeasti tyytyväinen parisuhteessasi ja onko eron ajattelu seurausta jostain muustakin kuin ihastuksesta toiseen.

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   16.11.24 10:35:03

Sama tilanne kuin aloittajalla.. näin ei pitänyt ikinä käydä minulle. Töissä kivat miehet olen ajatellut potentiaalisiksi kumppaneiksi joillekin kavereistani mutta sitten tuli tämä kaveri: ei oo ikinä nähnyt minua laittautuneena, arvostaa älykkyyttäni ja on pirun hauskaa seuraa :D

Hän tietää että olen parisuhteessa, mutta jos vapaus koittaa niin aion hänelle kyllä soittaa ;)

Samalla joutunut miettiä että miksi onnelliselle ihmiselle voi käydä ihastumisen tunteita, kemiaa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.11.24 10:36:21

Itsellä oli samanlainen tilanne joitakin vuosia sitten ja antaisin kyllä neuvoksi että koeta pitää mieheen etäisyyttä.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.11.24 10:50:28

Voi voi ootte vissiin vielä aika nuoria? Ihastus muuttuu kovin äkkiä vihastukseksi kun ollaankin yhdessä ja samassa huushollissa koko ajan, ja toisen kaikki viat, joita et ihastuneena tiennyt olevankaan, paljastuu. Tylsät tavat kotona, sottapytty, liikaa alkoa vapaa-ajalla, seksi ei olekaan tajunnanräjäyttävää jnejne… Vähän nyt järkeä käteen. On tosi kiva olla ihastunut ja nauttia siitä kutkuttavasta tunteesta mutta ei sen vuoksi kannata todellakaan omaa hyvää elämää pistää uuteen asentoon, lopputulos voikin olla kamala katumus kun arki koittaa.

Lähettäjä: Vaimo 
Päivämäärä:   16.11.24 10:59:47

"Itsellä oli samanlainen tilanne joitakin vuosia sitten ja antaisin kyllä neuvoksi että koeta pitää mieheen etäisyyttä."

Tämä on hankalaa kun olemme samassa työpaikassa ja mies lähes päivittäin hakeutuu luokseni.

En halua vakavaa parisuhdetta tämän ihastusmiehen kanssa sillä tiedän, ettei se järjellä ajateltuna tulisi toimimaan. Mutten halua myöskään loukata nykyistä puolisoani ja sen takia mietin pitäisikö päästää hänet etsimään luotettavampaa puolisoa.

Täälläkin aina toitotetaan, että heti pitää mieluummin erota ennen kuin alkaa pettämään.

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   16.11.24 11:00:40

Jep:
Juuri tästä syystä ihastukset pysykööt ihastuksena :D

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   16.11.24 11:14:15

Ihastuksia tulee, ei se ole mikään maailman kahdeksas ihme. Eikä edes tarkoita, että suhteessa olisi jotain pielessä.

Oma viimeisin ihastus oli kengittäjän apupoikaan. Reilusti nuorempi, mutta semmoinen hymy ja tuike silmissä, vähän flirttailevakin. Siinä meni hetkeksi hormoonit aivan sekaisin. Eikä ollut kyse siitä, etteikö oma mieheni huomioisi minua.
Muutama kuukausi oppipoika sai perhoset lepattamaan ja sitten se tunne vain lopahti.

Nauti tunteesta, mutta vain tunteesta. Jos omaa parisuhdettaan arvostaa, niin ei tarvitse olla huolissaan "saako pidettyä itsensä kurissa".

Päivämäärä:   16.11.24 11:49:31

Ehkä kannattaisi ihan rauhassa pohtia sitä ihastumisen tunnetta ja sitä, mitä kaipaisit ihastuksen kohteelta. Huomiota, romantiikkaa, seksiä? Olisiko näitä mahdollisuus etsiä oman puolison kanssa?

Päivämäärä:   16.11.24 11:54:31

"
Voi voi ootte vissiin vielä aika nuoria? Ihastus muuttuu kovin äkkiä vihastukseksi kun ollaankin yhdessä ja samassa huushollissa koko ajan, ja toisen kaikki viat, joita et ihastuneena tiennyt olevankaan, paljastuu. Tylsät tavat kotona, sottapytty, liikaa alkoa vapaa-ajalla, seksi ei olekaan tajunnanräjäyttävää jnejne… Vähän nyt järkeä käteen. On tosi kiva olla ihastunut ja nauttia siitä kutkuttavasta tunteesta mutta ei sen vuoksi kannata todellakaan omaa hyvää elämää pistää uuteen asentoon, lopputulos voikin olla kamala katumus kun arki koittaa."

Häh? No ei se ihastus muutu kuin rakkaudeksi kun itselleen sopivan yksilön löytää.

Lähettäjä: Minä vaan 
Päivämäärä:   16.11.24 12:11:50

Aloittajalle kysymys että mitä siinä miehessäon että olet ihastunut. Eikö omassa miehessä ole sitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.