Lähettäjä: Xxx
Päivämäärä: 15.11.24 19:44:21
Olen selkeästi liian herkkä, mutta en voi itselleni mitään.
Olen kotihoidossa sairaanhoitajana. Minulle soitti omainen, joka kirjaimellisesti huusi puhelimeen. Minulla meni useampi minuutti, ennen kuin edes sain selvää kuka soittaa.
Hän raivostui siitä, kun jouduin siirtämään kiireettömän verikokeen ottamisen. Torstaina oli siis ylimääräistä hässäkkää, soitin asiakkaalle ja pahoittelin, että joudun siirtämään verikokeen ottamisen perjantaille. Korostan edelleen, että kyseessä oli kiireetön kontrollilabra. Asumme pienellä paikkakunnalla ja täällä labrat täytyy olla pakattu 11:30, kun ne kuljetetaan yli 70 km päähän. En siis voinut saman päivän aikana käydä myöhemmin.
Kävin tänä aamuna ottamassa ko labrat, asiakas oli tyytyväinen ja luulin että kaikki on ok. Kunnes sain tuon puhelun, jossa omainen haukkui minut idiootiksi, kyseenalaisti mistä olen saanut koulutukseni ja ihmetteli miten täällä ihmisiä hoidetaan, kun sovittuja käyntejä perutaan. Yritin selittää mutta lopulta hän löi luurit. Minun piti oikeasti mennä hetkeksi vessaan itkemään.
Jotenkin nyt tuntuu että olen loppu. Meillä on huonot resurssit, silti yritämme kaiken hoitaa ja kiitos on tässä. Yhtään ei ole kiva fiilis viettää viikonloppua.
Anteeksi, oli johonkin pakko purkautua.
|