Lähettäjä: .
Päivämäärä: 15.11.24 19:15:54
Kävin ottamassa rokotteen. Tein ajanvarauksen verkossa. Ilmottauduin tekstiviestillä ja vastauksena sain, että "hoitaja ottaa vastaan huoneessa x". No, kävelin sitten tuon huoneen luo ja istuuduin tuolille odottamaan vähän matkan päähän. Hetken kuluttua huoneesta tulee nainen siviilivaatteet päällä, huikkaa minulle, että "sä ootkin varmaan tulossa mun luo, odota hetki niin käyn hakemassa rokotteen". Vastaan vaan että joo..? No hän tulee takaisin ja kutsuu minut huoneeseen, selittää rokotteesta ja antaa sen minulle selittäen samalla rokotteesta. Ja sitten se vaan oli siinä, sain lähteä koska olin saanut rokotteen aiemminkin. Ei mitään kyselyä nimestäni, ei henkilötunnusta. Hän vaan oletti, että olen se. Tuli jälkeenpäin todella epämukava olo kun se oli minuutissa ihan ohi ja hyvä kun ei työntänyt minua ulos. Ja miksi hoitajalla oli siviilivaatteet? Hänellä oli siis ihan kaulahuivikin kaulassa. Mielestäni todella epäilyttävää, henkilöllisyyshän pitäisi ehdottomasti varmistaa? Mitä sanoo alan ammattilaiset tästä, onko ihan ok toimintaa? Ja saako oikeasti siviilivaatteissa työskennellä?
|