Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suora puhe miehelle?

Lähettäjä: <> 
Päivämäärä:   15.11.24 16:45:40

Oletteko kokeilleet kertoa ongelmistanne suoraan miehellenne vai onko helpompaa valittaa täällä? Kumman luulette auttavan paremmin?

Re: Suora puhe miehelle?

Lähettäjä: wjje 
Päivämäärä:   15.11.24 17:49:47

Jos epäilyttää, niin avaudu ensin anonyyminä täällä, pura ajatuksia ja saa perspektiiviä ja muiden mielipiteitä niin, että kykenet paremmin jäsentelemään omat ajatuksesi ja puhumaan miehelle.

Minä itsekin usein mietin asioita ensin itse, että kykenen paremmin puhumaan niistä muille. En kylläkään ole avautunut täällä parisuhdeongelmistani, vaan tarkoitin ihan yleisesti asioita ja ihan oikeassa elämässä, että usein asioista on helpompi puhua kun ne on ensin jäsennellyt itselleen kirjoittamalla ylös tai puhumalla niistä jollekin muulle.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   15.11.24 17:53:57

Aina ei viitti valittaa niin on hyvä purkaa täällä.
Jos on aihetta niin sitten tietenkin suoraan miehelle

Lähettäjä: Kivaa 
Päivämäärä:   15.11.24 18:04:47

Putkiaivo tarvitsee selkeän lähestymistavan. Laveat tunteiden tulvat nostaa noilta lähinnä kulmakarvoja ja sitten ahdistuvat kun ei ymmärrä yhtään mikä tässä ongelma. Me naiset ollaan vähän semmoisia mielensä pahoittajia, joiden aivoitukset ei aina miehille avaudu.
Viestinnän selkeys. Mallia: konkreettinen epäkohta, miten se haittaa minua ja miten toivoisin asian ratkeavan.
Jos ottaa puoliso aivoon muuten vaan niin pursuta jollekin hyvälle ystävälle tai vaikka tänne. Välillä täytyy päästellä höyryjä.

Lähettäjä: Kivempaa 
Päivämäärä:   15.11.24 18:38:16

Nainen ei tiedä itsekään mitä haluaa eikä ymmärrä paljoakaan asioita. Siksi on helpompaa esittää täällä voimakasta naista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.