Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsastaessa hikoava pää OH

Lähettäjä: argh 
Päivämäärä:   15.11.24 09:42:16

Siis onko mulla vaan huono kypärä, ostin millaisen tahansa, vai jotenkin ylihikoava pää?? Onko kellään muulla tällaista ongelmaa, ja oletteko saaneet selätettyä sitä jotenkin?

Ratsastaessa kesällä hiukset on kuin suihkusta tulleella. Syksyllä ja keväällä aikalailla myös. Aivan kovimmilla pakkasilla ne on vain vähän märät. Mielestäni en muuten hikoa superpaljon ratsastaessa, mutta vähän kuitenkin. Pää on silti oma lukunsa ja varsinkin kesällä inhottava :( Mielestäni oon hankkinut ihan hyvin tuulettuvia kypäriä, mutta jos jollain on vinkata joku josta tuuli painuu föönin lailla läpi niin vastaanotan ajatuksen!

Re: Ratsastaessa hikoava pää OH

Lähettäjä: argh 
Päivämäärä:   15.11.24 09:42:57

Ja siis en tiedä miksi laitoin otsikkoon OH :D Noh onpahan selvää mistä ratsastuksesta on kyse

Lähettäjä: ZiZi 
Päivämäärä:   15.11.24 10:44:23

Kypärä vaikuttaa paljon. Mun pitää pestä hiukset jos ratsastan kypärällä missä piti olla hyvä ilmastointi (Equitheme). Kaskin kypärä on ollut paras tähän mennessä, ilma kiertää niin hyvin että hiukset ovat kuivat. Katsoisin kypärää missä "grilli" otsan kohdalla jotta ilma kiertää hyvin. Eli Kask, KEP yms.

Lähettäjä: nay 
Päivämäärä:   15.11.24 11:39:25

Jos haluaa kypärän josta tuuli hulmuaa läpi eikä pää pääse hikoilemaan, niin suosittelen kokeilemaan GPA.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   15.11.24 11:52:08

Hikoan aina päästä puolet hiestä, sama mikä laji. Pää märkä pyärilykypärässäkin. Pelastus on tuubihuivi! Muuten valuu hiki silmille ja ilman huivia lasit huurtuu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   15.11.24 12:33:46

Mä kans hikoilen päästä tosi paljon, oli laji mikä hyvänsä ja kypärää tai ei. Semmoista se vaan on.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.