Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millä suojaatte pää etelässä?

Lähettäjä: Harvahapsi 
Päivämäärä:   15.11.24 09:02:54

Reissu etelään tulossa ja mietityttää, että miten tuon pään suojaisi auringolta. Mulla todella ohuet hiukset joten niistä ei hyötyä. Auringossa toki tarkoitus olla niin vähän kuin mahdollista, mutta täysin ei voi välttää. Lippistä pidän paljon Suomessa, mutta ihmisten ilmoilla se tuntuu tyhmältä.

Huivi? Vai joku lierihattu? Miten ison hatun saa järkevästi kuljetettua? Ja mistä saisi kivoja hattuja?

Re: Millä suojaatte pää etelässä?

Lähettäjä: Bink 
Päivämäärä:   15.11.24 09:09:04

Mulla on lierihattuja. Pakkaan matkalaukkuun päällimmäiseksi. Olen ostanut yleensä matkakohteesta, koska siellä on enemmän valikoimaa ja niitä on tarjolla melkein kaikissa rantavaatteita ja leluja myyvissä kojuissa ja kaupoissa. Huivia en osaa sitoa sitten että näyttäisi hyvältä. Mutta olisihan se helpompi kuljettaa ja säilyttää kotona.

Lähettäjä: Marenki 
Päivämäärä:   15.11.24 09:13:46

Huivi kulkee näppärästi mukana mutta olen kyllä ostanut pari hattua reissusta, suojaavathan ne vielä enemmän. Osta sinäkin paikanpäältä yksi matkamuistoksi.

Päivämäärä:   15.11.24 09:14:19

Niin ja käytän kyllä lippistäkin ihan suvereenisti.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.24 09:23:06

Lierihattu, lippis ja keskipäivällä en ulkona viihdy.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.11.24 09:23:34

Lierihattu. Niitä myydään sielläkin. Oma sen verran pehmeä että kestää hieman taittaakin. Lippiksetkin käy.

Lähettäjä: elli 
Päivämäärä:   15.11.24 10:48:32

Ihan kankainen kalastajahattukin voisi olla kätevä, menee yhtä pieneen tilaan kuin huivi, eikä tarvitse varoa pakatessa. Ja voihan sen kohteesta ostetun lierihatun jättää ottamatta mukaan jos ei mahdu laukkuun.

Päivämäärä:   15.11.24 10:50:43

Ei enää osteta mitään kertakäyttövaatetta!

Päivämäärä:   15.11.24 11:15:58

” Ja voihan sen kohteesta ostetun lierihatun jättää ottamatta mukaan jos ei mahdu laukkuun.”

Voi hyvä luoja oikeasti. Jääkää kotiin jos ajatusmaailma on tämä.

Päivämäärä:   15.11.24 11:17:23

Lentokoneella lennellään etelään menne tullen ja jonkun suurin murhe on lierihatun jättäminen :D

Päivämäärä:   15.11.24 11:18:49

:D ;)

Päivämäärä:   15.11.24 11:20:15

Minä ajan autoa joten varmaan saan heitellä roskat ojiin ja särkeä lasipullot järveen, vai onko se jonkun suurin ongelma?

*sarkasmi*

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   15.11.24 11:24:20

Lippis tai lierihattu. Miksi lippis olisi tyhmä ulkomailla, mutta suomessa ok?

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   15.11.24 12:31:12

Mä olen ostanut reissusta aina leveälierisen "olkihatun", jonkun oikein nätin. Tuon kotiin sen matkalaukussa niin, että pakkaan laukun toiseen puoliskoon tavaraa reunoille, ja jätän keskelle kuopan hatun kupuosalle. Hattu ylösalaisin tähän koloon, ja täytän lopuksi hatun kuvun esim. vaatteella. Hyvin pitää muotonsa.

Kotona mulla on kaikki nämä hatut puutarha-/allasmajan seinälle ripustettuna. Näyttävät kivoilta, ja siitä saa vieraatkin lainata, jos haluavat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.