Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Täit

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   15.11.24 08:46:13

Olen nyt viikon sisään kolmesti pessyt täi shampoolla koko perheen, kun toiselta lapselta ei meinannut ensin lähteä, kun hankala tukka ja lopuksi leikkasin lyhyeksi. No sitten minulta vielä löytyi elävä, niin taas uusiksi. Meillä ihot jo reagoi, mutta haittaako se jos vielä tekee sen varmistuksen mikä yleensä tehdään 7 päivän päästä? Ja mietin sitäkin, että haittaako jos ei ihan viime käsittelystä täyty se 7 pv. Ensimmäisestä kyllä, mut ei nyt viimeisenmästä. Ja jostain luin, että jotkut ei edes tee enään varmistusta, eli toista hoitoa? ( okei me ollaan tehty kolme ja tehdään neljäskin). Päivittäin kyllä kampaillaan täi kammalla. Ens viikolla olisi toisella lapsella kampaaja ja mietin et onko ok mennä sinne jos nyt ennen sitä ei tule täitä vastaan.

Re: Täit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.11.24 08:48:42

Suoristusrauta auttaa kärventämään elukat munineen eivätkä aikaansaa vastustuskykyä. Pitkässä juoksussa edullisempi keino.

Lähettäjä: Titautäi 
Päivämäärä:   15.11.24 09:18:59

Oletko käyttänyt täikanpaa pesujen välissä? Sillä kammataan ne kuoriutuneet täit jotka selvisi ekasta hoidosta. Ei se pelkkä myrkky aina riitä vaan täytyy käyttää kampaa.

Myös kaikki pehmeät asiat, turhat koristetyynyt, pehmolelut yms pesuun tai viikoksi jätesäkkiin

Lähettäjä: Kk 
Päivämäärä:   15.11.24 10:05:19

Hei! Ollaan joka päivä kammattu täi kammalla hiukset ja tyynyt yms peti vaatteet vaihdettu pari kertaa joka pesujen välissä. Eli pesun jälkeen 2 krt petivaatteet. Lelut pesty ja pehmot pois käytöstä. Lisäksi oon desifioinut kaikki pinnat ja valokatkaisijat kahvinkeittimiin. Siis olen yli siivonnut. Nyt viimeksi imuroin patjatkin ennen kuin puhtaat laitoin. Toivottavasti nyt ois häipyneet. Pienempinä kuin lapsilla oli, niin jotenkin lähti paljon helpommin, en tiedä miksi. Olen siis yli hysteerinen noille ja tosi tarkka. Lähinnä mietin myös nyt tota kampaajaa, että pitääkö siirtää toiselle kerralle vai riittääkö se, että nyt ei tule vastaa enään, niin uskaltaa viedä lapsen? Mutta kiitti vinkeistä. Alan vielä tuota suoristus rautaa käyttämään lisäksi varmuuden vuoksi .

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   15.11.24 10:07:25

Kampaajalta itseltään saa parhaan vastauksen.

Itse en kyllä veisi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.