Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten saada elämään sisältöä?

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   14.11.24 17:13:50

Tuntuu että muut tekee vaikka ja mitä ja minä vain käyn töissä, harjailen hevostani ja ostelen tori.fi krääsää :D Noh, onkai sitä tässäkin, mutta jotain sisältöä kaipaan. Olenkohan hieman masentunut?

Re: Miten saada elämään sisältöä?

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   14.11.24 17:19:12

Veikkaan että puolet ihmisistä on kuvailemasi kaltaisia. Sieltä vain erottuu eniten ne, joilla on ''hirveästi kaikkea''.

Itse olen viime aikoina saanut inspiraatiota uudesta ulkomaalaisesta kirjekaverista ja uusien neulekuvioiden suunnittelusta ja kokeilemisesta. En ole hyvä, mutta tykkään suunnitella kuvioita. Lisäksi luovuus ja neulominen tekee aivoille todella hyvää.

Tykkään kyllä myös siitä, kun ei ole mitään tekemistä. Ei mitään suunniteltua. Ah =)

Lähettäjä: VSOP 
Päivämäärä:   14.11.24 17:21:00

Elämä on Ihanaa kun sen oikein Oivaltaa!

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   14.11.24 17:23:33

Hmm, minäkin kyllä pidän ihan vain tästä mutta.. jotenkin silti tyhjä olo. Liekkö johtuu ulkoa päin tulevasta paineesta ja sosiaalisesta mediasta, en tiedä :s

Lähettäjä: Zet 
Päivämäärä:   14.11.24 18:19:33

Uuden oppiminen tekee aina hyvää joten jos kaipaat sisältöä niin tsekkaa kansalaisopiston kurssit tai muut alueesi kurssit/harrastukset. Tai opiskele netissä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 18:25:56

Olen innostunut tekemään itselleni uusia, helppoja, kampauksia. Some pullollaan vinkkivideoita helppoihin sellaisiin, tällä hetkellä harjoittelen nutturoita. Piristää omaakin mieltä kun päivän kulkee uudessa tyylissä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.