Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu puolisoasi

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   14.11.24 10:14:35

Niin, täällä aina näkee kuinka miehiä haukutaan, mutta nyt saa ja pitää kehua!

Minä aloitan. Puolisoni on mun peruskallio. Hänen kans on turvallinen ja hyvä olla, saan olla oma itseni.
Hän on aivan loistava isä, tekee herkullista ruokaa ja siivoaa myös jälkensä. Hän arvostaa myös sitä mitä minä teen, kiittää ruuasta ja puhtaasta kodista kiireisen arjen keskellä.
Hän on kohtelias, ei pelkästään minulle, vaan kaikille.
Tähän rakastuin hänessä heti, hänen käytöstavat on jotain harvinaista. Hänen kans kemiat kohtaa joka tavalla. Hän on kiltti, oli kyse sitten ihmisestä tai eläimestä, lapsesta tai aikuisesta.
Olemme olleet yhdessä jo viisi vuotta ja mitään huonoa sanottavaa ei hänestä ole

Re: Kehu puolisoasi

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   14.11.24 10:18:14

Lähettäjä?? 

Päivämäärä14.11.24 10:14:35

Niin, täällä aina näkee kuinka miehiä haukutaan, mutta nyt saa ja pitää kehua!

Minä aloitan. Puolisoni on mun peruskallio. Hänen kans on turvallinen ja hyvä olla, saan olla oma itseni.
Hän on aivan loistava isä, tekee herkullista ruokaa ja siivoaa myös jälkensä. Hän arvostaa myös sitä mitä minä teen, kiittää ruuasta ja puhtaasta kodista kiireisen arjen keskellä.
Hän on kohtelias, ei pelkästään minulle, vaan kaikille.
Tähän rakastuin hänessä heti, hänen käytöstavat on jotain harvinaista. Hänen kans kemiat kohtaa joka tavalla. Hän on kiltti, oli kyse sitten ihmisestä tai eläimestä, lapsesta tai aikuisesta.
Olemme olleet yhdessä jo viisi vuotta ja mitään huonoa sanottavaa ei hänestä ole

Näin myös meillä, sekä on loistava seksissä.
Yhdessä oli kohta 36 vuotta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 10:18:52

Saan olla oma itseni, ja pelleilemme usein yhdessä. En koskaan pelkää häntä (tämän mainitsen väkivallan uhrina) ja mies on kiltti ja tekee kaikkensa perheen eteen. Hän täydentää minun heikkouksiani. On myös komea ja komistuu vain kun ikää tulee. On hyvä rakastaja.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   14.11.24 10:22:15

Puolisoni on auttavainen, ystävällinen, rehellinen, uskollinen, kärsivällinen. Osaa tai opettelee korjaamaan melkein mitä vain. On hyvä isä. Huolehtii perheestämme myös taloudellisesti. On hyvä ystävä. Ei juopottele eikä rähjää. Osaa keskustella. Pitää kodin siistinä. Varmaan unohtui paljonkin mutta nämä tuli heti mieleen. En vaihtaisi.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   14.11.24 11:39:56

Hän on mun vastakappale, turva ja tasapainottaja.
Hän on luotettava, kärsivällinen, auttavainen, seksikäs, fiksu ja hauska. Hän on aina valmis pelastamaan mut pulasta ja ottaa vastuulleen ne asiat, joita tietää mun inhoavan.
Hoitaa lapset, mummot ja eläimet.
Rakastan ihan valtavasti.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.11.24 12:20:39

On turvallinen, hyväkäytöksinen, järkevä ja komeakin vielä. Ymmärtäväinen, eikä koskaan painosta tai arvostele. On upea isä lapselle, ja kohtelias kaikille. Ahkera ja tykkää siivota, ei valittaisi ruuanlaitostakaan jos toivoisin hänen tekevän.

Sopi juuri hyvin tämä keskustelu kun viime yönä näin painajaista että otti ja lähti, ja murruin unessa ihan täysin. Hyvä muistutus siis että pitää olla onnellinen kaikesta mitä hänen kanssaan saan kokea!

Lähettäjä: Mm 
Päivämäärä:   14.11.24 12:55:33

Minun mieheni on perusluonteeltaan kohtelias ja kiltti kaikille ihmisille. Hän ei luokittele ihmisiä. Tämä on hänessä parasta.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   14.11.24 17:04:18

Hellä ja huomioiva kaikilla parisuhteen osa-alueilla, samanlainen huumorintaju, riittävän samanlainen arvomaailma. Hoitaa oman osansa yhteisen arjen kantamisesta niin kotitöiden kuin kustannusten osalta. Osaa keskustella tarvittaessa vaikeistakin aiheista, voidaan riidelläki rauhassa ilman loukkauksia tai väkivallan pelkoa. Hemmottelee pienin teoin arjessa ja tarjoaa päivittäin läheisyyttä. Ei läträä alkoholin tai muiden päihteiden kanssa, eikä juokse kylillä yötämyöten.

Lähettäjä: Ällö 
Päivämäärä:   14.11.24 17:15:04

Mies mun tuki ja turvaasatama. Vaikka kuinka ahdistuisin, hän halaa ja lupaa asioiden järjestyvän. Hän on lempeä, kiltti, auttavainen, viisas ja äärimmäisen pitkämielinen, eikä koskaan hermostu vaikeassakaan tilanteessa, vaan keksii aina ratkaisun. Keittiössä hän on äärimmäisen taitava kokki, on myös kätevä käsistään ja onnistuu tekemään oikeastaan mitä vain! Hän on hauska ja huumorintajuinen, eikä mene päivääkään, etteikö hän saisi minua nauramaan. Hän on lahjakas laulaja muutoinkin musikaalinen, joka ilahduttaa, kun itse en osaa sen paremmin soittaa kuin laulaakaan. Hän on heittäytyjä ja utelias, kiinnostunut ja avoin kaikelle uudelle, alati valmis tutkimaan maailmaa kanssani. Hän on urheilullinen ja näyttääkin hyvältä, tuoksuu hyvältä ja halaa ja pussaa - eikä ole yhtään yötä, jolloin emme hänen kanssaan nukkuisi vieretysten saman peiton alla. Hän osaa keskustella asioista eikä kiihdy tai kiukuttele. Hän on oikeastaan kaikkea, mitä uskalsin joskus toivoa ja paljon enemmänkin.

Lähettäjä: Coconut 
Päivämäärä:   14.11.24 17:19:01

Puolisoni on minun pelastava enkelini, tuki ja turvani sekä syy hymyyni ja nauruuni. Tuo ihana mies on parantanut minusta roppakaupalla sellaisia haavoja mitä ei ole aiheuttanut ja tehnyt sen tietämättään ihan vain olemalla oma itsensä. Tuo ihminen kaikessa aitoudessaan on sydämellisin otus jonka olen tavannut. Rakastan häntä ulkoisesti sekä sisäisesti suunnattoman paljon.

Lähettäjä: Näin 
Päivämäärä:   14.11.24 17:33:34

Umpirehellinen, osallistuu kotitöihin, miehekäs ulkonäkö, huomaavainen sängyssä, eläinrakas, tasapainoinen ja luotettava peruskallio.

Lähettäjä: Jyvä 
Päivämäärä:   14.11.24 17:54:08

Empaattinen, eläinrakas, ei välttele tunteitaan tai tunneasioista puhumista, antaa minunkin näyttää tunteeni, kuuma, fiksu ja osaa katsoa asioita monelta kantilta, seisoo sanojensa ja ajatustensa takana mutta ei jyrää tai tahallaan provosoi ketään, päättäväinen, pitkäjänteinen, omistaa hupsun huumorintajun, lehmänhermoinen ja inhoaa turhaa riitelyä yhtä paljon kuin minäkin.

Hän on rehellisesti oma itsensä. Hän näkee elämän epäkohdat ja ajoittaisen julmuuden, mutta ei anna niiden muuttaa itseään kyyniseksi tai ilkeäksi. Olisi liian vaaleanpunaista sanoa että hän uskoo aina hyvään, vaan pikemminkin sanoisin että hän uskoo neutraaliin. :D

Oli aika herttaista, kun olimme katsomassa eläimiä eräässä paikassa ja hän halaili ja silitteli yhtä aasia vaikka miten kauan. :') Hän on aika rauhallinen eikä välttämättä aina näytä suuria tunteita, mutta pinnan alla on pehmeä puoli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.