Lähettäjä: Farkut
Päivämäärä: 14.11.24 08:02:08
Kaipaan farkkukauppasuosituksia, mieluiten verkosta. Olen vuosia ostanut housuni NP:stä, eli naisten palveleva housukauppa. Ostin keväällä sieltä hyvät perusfarkut, mutta nyt huomasin että takataskun sivu oli kulunut puhki. Housut on siellä aika hintavia, eli keväällä raaskin ostaa kolmet housut kerralla, mutta noita perusfarkkuja on tullut pidettyä joka viikko. Lasten kanssa niihin tulee koko ajan jotain tahraa, eli koneessa pyörivät välillä parikin kertaa viikossa.
Nyt ei talous kestä ostaa yli 100 euron housuja. Ongelma on, että olen pitkäjalkainen, joten lahjepituuden pitäisi olla 84-86 cm. Katselin just viime viikolla Prisman farkkuvalikoimaa ja kaikkien pituus oli tuumissa 30-31, eli aivan liian lyhyet. Olen myös erittäin persevä, joten housut pitäisi olla 44 / 46. Ns. nuorisomuotikaupoissa on usein pidempiä malleja, mutta ei tarpeeksi leveitä.
Mistä mä löydän farkut tai vaikka kahdet näillä kriteereillä? Yksissä housuista olisin valmis maksamaan maks. 80 euroa, kun ei noi kalliimmatkaan kestä edes vuotta.
|