Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuukautis-pikkarit

Lähettäjä: Neuvokee 
Päivämäärä:   14.11.24 06:38:12

Suosittele pikkareita, mitkä kestävät runsaitakin vuotoja.
ostettiin tyttärelle kuukautispikkareita ( Prismasta Dorianat) ja alkuun ne yöversiot piti hyvin, mutta nyt on parit läpivuodot tullu, eikä se tietenkään ole kivaa lapselle koulussa tai missään.

Re: Kuukautis-pikkarit

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 06:39:21

Modibodi

Päivämäärä:   14.11.24 06:46:51

Kiitos vinkistä, vaikuttaa hyviltä :)

Lähettäjä: Ella 
Päivämäärä:   14.11.24 08:18:40

Entäs mitkä kestävät konepesua hyvin? Itse olen ostanut Libressejä koska niitä saa ihan marketista, mutta eivät kestä pesua... suojaus ei ole minulle ihan niin tärkeää, koska käytän niitä lähinnä varuilta.

Lähettäjä: Jaiks 
Päivämäärä:   14.11.24 08:22:31

Tuo käsinpesu niihin kyllä mulla tökkii, tuntuu ettei ne lähde sillälailla puhtaiksi ainakaan pidemmän päälle ja vie kauheasti vettä

Päivämäärä:   14.11.24 08:49:18

Jaiks, ensin huuhdellaan käsin heti käytön j'lkeen, sitten pesukoneeseen 30 40 asteessa. Näin ainakin monissa merkeissä.

Ella, ethän olen käyttänyt huuhteluainetta?

Lähettäjä: mama 
Päivämäärä:   14.11.24 09:22:47

Thinx.

Lähettäjä: wwwerty 
Päivämäärä:   14.11.24 09:28:47

Minulla on Thinx -merkkisiä. Ostin näitä heti silloin, kun näitä alkoi markkinoille tulla. Silloin ei vielä suomesta saanut, joten tilasin tuolta Thinxilta. Käytin muutamia kuukausia, kunnes kierukka vei menkat kokonaan. Nyt olen taas 3 vuoden jälkeen kaivanut nuo kaapista ja hyvin toimii edelleen.

nuo ainakin kestää konepesun. Nuo siis huuhdellaan ensin käsin ja sitten pestään koneessa. Itse pesen 40 asteessa normipyykin mukana. Huuhtelemalla lähtee tosi hyvin veret pois, joten itseä ei haittaa yhtään laittaa normipyykin sekaan.

Käytän noita Thinxeja ihan pelkästään suojana ja toimivat hyvin.

Lähettäjä: s 
Päivämäärä:   14.11.24 10:18:25

Myllymuksu. Kotimainen!

Lähettäjä: Hopi 
Päivämäärä:   14.11.24 11:23:59

Oon tykännyt Lindexin pöksyistä. Myllymuksutkin on, kun niitä täällä kovasti joskus kehuttiin mutta se kapea vyötärökuminauha tuntuu hirveältä.

Lähettäjä: merituuli 
Päivämäärä:   14.11.24 11:25:21

Mulla ne myllymuksujen pikkarit ja pesen ihan 60 lämpötilassa. Käytän varuilta öisin ja menkkojen loppu vaiheessa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.11.24 11:26:10

Myllymuksut pitää muuten hyvin, mutta öisin ainakin itsellä valuu suojan takareunan yli. Pitäisi etsiä jotkut muut, joissa suoja jatkuu pidemmälle takaa kun nuo eivät yökäytössä mulla toimi.

Pesen koneessa, alkuun huuhtelin ensin käsin mutta ei se ole pakollista. Nopeasti vaihdoin siihen että jalasta vaan suoraan koneeseen ilman pesua välissä.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   15.11.24 05:59:08

Mikä näiden menkkapikkarien idea siis on? Käytetäänkö niitä siteen tai tamponin kanssa estämään ylivuotoja, vai ihan sellaisenaan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.