Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Magic wand original, mistä?

Lähettäjä: tilata 
Päivämäärä:   13.11.24 23:34:10

Paljon on seksikauppojen sivuilla erilaisia wand-sauvoja. Mutta tuota "original" -mallia ei tunnu löytyvän mistään kotimaiselta sivulta.
Mistä olet ostanut omasi, jos sinulla tuollainen on?

Re: Magic wand original, mistä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.11.24 23:39:12

Saksan amazon

Päivämäärä:   14.11.24 14:54:33

"Saksan amazon"

Onko sinulla kokemusta tästä? Itse olen tilaillut vain suomalaista kaupoista, joten olen aika pihalla. :D Onko helppo tilata ja koko prosessi muutenkin?

Päivämäärä:   14.11.24 16:00:54

Jestas, kaverilla on tämä niminen hevonen. En edes tiennyt sen olevan seksilelu. Hippos hyväksyy varmaan Kaalimadonkin...niin typeriä Ceellä ja Weellä alkavia suomenhevosiakin alkaa olla pilvinpimein että yhtään ei katsota mitä läpi menee.

Päivämäärä:   14.11.24 16:07:05

"Jestas, kaverilla on tämä niminen hevonen. En edes tiennyt sen olevan seksilelu. Hippos hyväksyy varmaan Kaalimadonkin...niin typeriä Ceellä ja Weellä alkavia suomenhevosiakin alkaa olla pilvinpimein että yhtään ei katsota mitä läpi menee."

Voiko tämä olla totta :DD

Päivämäärä:   14.11.24 19:32:19

Up

Päivämäärä:   14.11.24 19:54:17

Onko joku erityinen syy, miksi haluat juuri sen alkuperäisen eli Hitachin? Nykypäivänä on paljon muitakin malleja, jotka toimivat verkkovirralla ja ovat monipuolisempia/parempia tai ainakin yhtä hyviä seksihommiin. Esimerkiksi Doxy on aivan vastaava kuin Hitachi, mutta sen saatavuus Suomessa on paljon parempi. Minulla verkkovirtainen Doxy ja olen todella tyytyväinen. Se on pehmeä ja miellyttävä. Alkuun meni vähän tottua, kun se on aika voimakas. Mutta paljon miellyttävämpi klitorikselle kuin toinen omistamani wand, satifyerin double wander.

Päivämäärä:   14.11.24 20:35:22

No kun en usko, että nuo muut ovat alkuperäisen veroisia. Mutta ehkä tuon kertomasi perusteella voin harkita vaikka tuota Doxya, kuulostaa hyvältä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.