Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Purentakisko

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   13.11.24 23:08:31

Onko sinulla purentakisko? Millainen? Auttaako?
Mulla on ylähampaissa, mut tuntuu, et leuka valuu ja nielu tukkeutuu. Alahampaat vaan ottaa kiinni tai sitten menee leuat tosi taakse. Plus kuorsaan just ton takia. Ja leukaperälihakset vaan kasvaa entisestään.

Re: Purentakisko

Lähettäjä: Tavis 
Päivämäärä:   14.11.24 07:48:59

On, muotoonvalettu muovinen. Ihan samat tuntemukset kuin sinullakin. En saa alaleukaa hyvään asentoon, ja suukin jää hieman auki. Ei estä hampaiden yhteenpuremista, mutta suojaa niitä kyllä. Sama kisko ollut yli 10v. Kohta pitäisi varmaan teetättää uusi, kun tuo on alkanut halkeilla.

Lähettäjä: Täti 
Päivämäärä:   14.11.24 07:50:24

On, hammaslääkärin kautta hommattu. Auttaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 08:27:07

Käytän SleepRight® Dura Comfort extravahvaa kiskoa, on minulle parempi kuin hammaslääkärin valmistama joka kipeytti etuhampaat, tämä ei.

Lähettäjä: Muhvi 
Päivämäärä:   14.11.24 08:30:34

On ollut kauan. Onhan sinulla hammaslääkärin tekemä? Ne netistä ostettavat voivat olla mitä vain. Joku niistäkin on ihan ok, joku toinen taas aivan valtava ja todella häiritsevä.

Lähettäjä: äm 
Päivämäärä:   14.11.24 09:27:06

On, hammaslääkärin tekemä. Ei estä narskutusta, mutta suojaa hampaita, joten sen takia käytän. Olen lisäksi käynyt pari kertaa ottamassa botuliinia purentalihaksiin, se on auttanut lihasten kireyteen.

Lähettäjä: Upi 
Päivämäärä:   14.11.24 16:58:02

äm: mulla on kisko ollut kymmenisen vuotta ja tänä vuonna hammaslääkäri suositteli botoxia. Miten kauan sulla säilyy pistoksen teho? Onko ollut jotain haittavaikutuksia? Oon nyt säästänyt rahaa, että voisin hommata sekä uuden kiskon (nykyinen kulunut pahasti) että ottaa pistokset, mutta jännittää se pistos. Purentalihakset nytkin tosi piukat ja päätä särkee…

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.