Lähettäjä: -
Päivämäärä: 14.11.24 15:47:36
Tämä on yksi syy siihen, miksi koen Tinderin hankalaksi. Mulla on puhelin netissä vain silloin, kun oikeasti käytän sitä johonkin, eli vain kerran-pari päivässä. Lomalla voi mennä parikin päivää, etten käy puhelimella netissä ollenkaan. Vaikka Tinderissä tulisikin match ja on kivaa jutella, niin mä en yksinkertaisesti halua olla kännykkä kädessä koko päivää tai olla jonkun kanssa juttusilla 24/7.
Koen ne pingahtelut stressaaviksi. Yksi syy on varmasti etätyön ja erilaisten työkuvioiden muuttumisen kautta uudeksi normiksi tullut Slack. Meillä istuu porukkaa vähintään viidellä eri paikkakunnalla, joten yhteydenpito tapahtuu pääosin Slackin kautta ja notifikaatiot on _pakko_ olla päällä. Kun teen 8-10h työpäiviä pomppuikkunoiden kanssa ja pingahtelut tulee uniinkin, niin vapaa-ajalla mä en siedä enää mitään ylimääräistä aistiärsykettä ja keskeytystä.
Niinpä matchien kanssa jutustelu hyytyy, koska en miesten mielestä vastaa tarpeeksi nopeasti ja/tai ole tarpeeksi aktiivinen. Toki kännykän saa äänettömälle ja niin se mulla pääosin onkin, mutta ehkä se jatkuvasti tavoitettavissa oleminenkin on yksi kuormittava tekijä.
Läheiseni tekstaavat tai soittavat ja ymmärtävät, että en välttämättä ole salamana vastaamassa.
Niin että ymmärrän kyllä aloittajaa. Paras ratkaisu olisi varmaan yrittää löytää jokin kompromissi, jossa saisit enemmän omaa rauhaa, jonka avulla ehkä kestäisit miehen sinkoiluakin paremmin?
Toki voisin itsekin yrittää jonkinlaista kompromissia, jos vastaan tulisi sellainen suhde joka kannustaisi sen yrittämiseen. Ehkä siis en vain ole mätsännyt juuri sen oikean tyypin kanssa.
|