Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jonotin digiklinikan 2h, sanottiin mene vastaano

Lähettäjä: lle 
Päivämäärä:   13.11.24 23:04:07

Aattelin että nopsasti saisin digiklikan kautta lääkkeet asiaan X, mikä mulla on joskus ennenkin ollut. Vastasin kysymyksiin ja laitoin ja aattelin että helppo juttu, no vastaukseksi sain että mene vastaanotolle. Asiakaspalveluakin piti oottaa yli tunti vaan heidän todetakseen että soita itse tai katsotaan onko jossain muualla aikoja. No soitin aamulla ja pääsin vastaanotolle vaan siellä heidän lähes heti toteavan että kyseessä asia X (mitä epäilin) että tässä resepti ja mene apteekkiin hakemaan lääkkeet.

Jotenkin tuntu tosi turhalta kun jouduin kuitenkin menemään vastaanotolle, ja digiklinikalla jonottaessa ei saanut mitään apua ja meni vaan aikaa. Toisaalta ymmärrän kun siinä ei voi tutkia on vaan sen varassa mitä asiakas kertoo ja mahdollisen kuvana. Ja tokihan jos se digiklikan lääkäri ei tiedä tai epäilee että voisi olla jotain muuta, niin parempi lähettää vastaanotolle. Mutta eipä mua siellä vastaanotollakaan tutkittu sen enempää.

Re: Jonotin digiklinikan 2h, sanottiin mene vastaano

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   14.11.24 01:39:17

Juuri tästä syystä en käytä mitään digiklinikoita, melkein aina kuitenkin pitää mennä paikan päälle.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   14.11.24 06:43:57

Joo, noista digiversioista sai palvelua korona-aikana, kun ihmisiä ei haluttu vastaanotolle, nykyään täysin turhia, kun käskeevät vain vastaanotolle kertomaan tismalleen samat asiat, eikä lääkäri siellä tutki yhtään sen enempää vaan antaa reseptin tai sairaslomalapun ihan tismalleen samoilla tiedoilla. Aivan turhaa kipeiden ihmisten juoksuttamista. Tekisivät nyt edes muodon vuoksi sitten jotain verenpaineen mittausta tmv.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.11.24 07:03:06

Minä kyllä sain nopsaan reseptin selkäkipuun digiklinikan kautta. Kahden vuoden resepti kipulääkettä oli noin 10 minuutin päästä ja sain heti lääkkeet apteekista.

Lähettäjä: P 
Päivämäärä:   14.11.24 07:06:29

Olen asioinut Mehiläisen digiklinikalla useasti, aina saanut nopeaa palvelua ja reseptit uusittua. Meillä tuo on vielä työterveyden kautta ilmaista.

Lähettäjä: Mutsi 
Päivämäärä:   14.11.24 07:13:24

Mulla on kans päinvastaisia kokemuksia digiklinikasta. Saanut antibiootit oirekuvan perusteella.

Toisaalta taas saman lafkan ajanvarauksessa joku urpo käski antaa Panadolia ja seurailemaan kun lapsella 38 kuume ja streptokokin oireet. Sisaruksella oli ollut juuri strepto. Ajettiin puhelintädistä huolimatta sinne lääkäriasemalle ja oliko yllätys mikä diagnoosi sitten tuli.

Että voi olla joskus asiakaspalvelijasta kiinni…

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   14.11.24 07:45:57

Ikinä ei ole digiklinikalla pyydetty paikan päälle. Toki en mitään kovin isoja asioita sitä kautta hoida enkä kovin usein, en edes joka vuosi.

Lähettäjä: Kolmas täti 
Päivämäärä:   14.11.24 07:51:01

Onpa harmillinen kokemus, turhaa vaivannäköä! Olisivatko sitten syynä oireet tms., että tietyissä asioissa halutaan nähdä naamakkain?

Minullakin digiklinikalta vain positiivisia kokemuksia, myös perjantai-illalta melkein puoliltaöin, kun olin jonotellut päivystysapuun puhelimitse yli tunnin siinä kohtaa.

Samoin reseptien uusinta sujuu tosin hyvin. Toki minulla kyse "vain" migreenilääkkeistä.

Pörriäinen käytössä täälläkin työterveyden kautta. Toki sitä kautta sitten mahdollista varata aikoja yms. omaan piikkiin, jos työterveys ei kata kyseistä asiaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.