Lähettäjä: etelänkeiju
Päivämäärä: 14.11.24 21:57:24
Yhden sankarin päätin vapauttaa menemään onneksi vain melko lyhyen tapailun jälkeen. Ihan kiva ihminen, mutta ehkä siihen se jäikin. Ja hyvä niin, en jaksa ikäerosuhteita ja tässäkin tapauksessa 25... Liika lepertely ja koko ajan kehuminen alkoi ottamaan hermoille. Koetti liikaa olla mieliksi. Ja kyllä minua sapetti tämän hevosrasismi ravurit ainoita oikeita ja muut joutaa makkaraksi ajatusmaailma.
Pitkän tauon jälkeen tämä otti yhteyttä ja kuvitteli saavansa minut itselleen tuosta noin vain, vaikka tietää minun nyt seurustelevan. Juu ei. Pysytään kavereina.
Yhdessä tapailusuhteessa mies oli muuten ihan kiva ja tälleen, mutta jotenkin liian "neiti". Ja sanoi itsekin, että hän on niin tylsä, ettei mieti kuin rahaa. Välimatkaa oli paljon ja näkemiset olisi onnistunut vain, jos mies olisi samalla voinut jotenkin hyötyä rahallisesti.
Minulle luonnossa liikkuminen tärkeää monella tapaa ja mies taas oli sitä mieltä, ettei siinä ole mitään järkeä, jos ei voi hyötyä rahallisesti samalla. Jos minä miettisin samalla tavalla, niin harrastuksista olisi mennyt mielekkyys.
Sitten älypuhelin tuntui olevan tälle niin rakas kapistus, et piti kattoa tiktokkia ja ties mitä shaibaa. Yritti peitellä minulta tupakanpolttoaan ja huomasin kyllä, että polttaa. Haaveili kaikesta olematta valmis konkreettisiin tekoihin. Ei jatkoon. Onneksi en edes vuotta tuota katsonut :D Ei olisi minulle sopinut koko tyyppi. Vapautin takaisin luontoon.
Syksyllä tutustuin aivan ihanaan mieheen ja varmaan yhteen muutetaan heti, kun miehellä velvollisuudet poistuu edellisen suhteen lapsien aikuistuttua ja omakin jälkikasvu ekasta vakavammasta suhteesta alkaa tekemään lähtöä maailmalle. Siihen tosin menee vielä yli 5 vuotta. Ainakin tähän asti synkannut hyvin, vaikka pitkän välimatkan takia ei olla päästy näkemään. Minulle introverttiluonteelle tämä onneksi sopii varsin hyvin ja kun olen muutenkin suhteissa hitaasti lämpiävää sorttia, niin on kiva kun toinen ei ole hätäilevää sorttia.
|