Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miehen ystävästä

Lähettäjä: Harmittaa 
Päivämäärä:   13.11.24 17:44:33

Miehelläni on ystävä, joka on koko yhdessäolo aikamme (8vuotta) haukkunut puolisoaan ja tehnyt hänestä eroa. Miksi ihmeessä ei saa aikaiseksi ja lähde?
Nainen KUULEMA rajoittaa hänen tekemisiään, ei anna harrastaa ja tuhlaa omat ja miehen rahat holtittomasti.
Miehen kaveri on kuitenkin mennyt lisääntymään hänen kanssaan muutama vuosi sitten ja ymmärtääkseni on osallistuva isä.
Nainen ei halua tutustua esim minuun, sillä mieheni ex on hänen kaverinsa. Olen kutsunut molempia kylään, nainen jättää välistä ja vain tämä mieheni ystävä tulee paikalle.
Nainen ei myöskään tervehdi minua kaupassa , tämämulle ihan fine mutta käytös hävettää miestäni sekä tätä ystävää.
Nyt nainen oli ilmeisesti jättänyt salaa ehkäisyn pois ja on uudelleen raskaana! Mieheni oli järjestetämässä firman pikkujouluja ja tarjoaisi reissun ulkomaille, (ei siis mitkään ryyppäjäiset vaan harrastus..). Ystävä oli innostunut ja oli tietenkin lähdössä mukaan, kunnes nyt ilmoitti että peruu osallistumisensa kun nainen ei päästä.

Tässä nyt ihan muutama hassu esimerkki, mutta mitä tässä tilanteessa pitäisi mieheni kaverin tehdä? Minusta Henk koht tuntuu, että hän hieman liioittelee naisen kotikäytöstä, voiko hän itse olla kuitenkin kotona "huonompi" mitä meille kertoo ja nainen ikäänkuin viaton? Tuosta uudesta perheenlisäyksestä myös ihmettelen, ei ole ollut yhtään iloinen asiasta mutta silti harrastaa seksiä hänen kanssaan?
Nyt oli myös (taas jälleen,kerran) sanonut miehelleni että haluaa erota mutta ahdistaa kun se kiristää häntä.

Re: Miehen ystävästä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.11.24 17:46:38

Kuulostaa ihan tyypilliseltä hötöleidiltä, haukkuu puolisoaan täällä harva se päivä vuodesta toiseen, mutta mitään ei koskaan asialle oikeasti tee.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.11.24 18:06:49

Eiköhän tässä ole vakka kantensa valinnut. Vaimo varmaan haukkuu miestään sille kaverilleen samaa tahtia, mutta silti vaan ovat yhdessä.

Lähettäjä: Naatti 
Päivämäärä:   13.11.24 18:29:25

Tuli tästä mieleen se ihan vasta täällä ollut keskustelu, jossa nainen eroaisi jos mies heittäisi hänet ulos talosta, mutta ei ennen sitä, ja samaa paskaa oli jatkunut jo 20 vuotta, eikä nainen itse halunnut lähteä kun sitten ei jäisi niin paljon rahaa yli asumiskulujen jälkeen :D

Eli kai tämä on aika yleistä, jäädään "huonoon" kun pelätään sitä muutosta ja ollaan saamattomia. Valittaa ja uhriutua toki jaksetaan vaikka maailman tappiin.

Päivämäärä:   13.11.24 18:32:21

Mulla on tiedossa yksi pariskunta jonka kokomaistilanteen tiedän. Tiedän että molemmat kohtelee toinen toisiaan aivan järkyttävällä tavalla.

Jos joku taas kuulisi vain toisen osapuolen tarinan, uskoisi tämä joku täysin sen, että kertojaosapuoli on viaton ja liian kiltti erotakseen ja toinen se ihmishirviö.

Aloittaja, tämä miehen ystävä, annetaan hänelle nimeksi vaikka Pertti, saattaa aivan hyvin puhua kotona sellaista että sinä aloittaja haukut omaa miestäsi, haukut Perttiä, puhut pahaa myös tästä Pertin naisesta... ei voi tietää.

Ehkä näin ei tapahdu. Ehkä Pertti on viaton. Siitä huolimatta Pertti on aikuinen mies, hän on varmasti yli 18-vuotias. Pertti saa erota, Pertti saa muuttaa toiseen asuntoon, Pertti voi jakaa lasten huoltajuuden.

Mutta Pertti ei halua. Hänessä on pontta vain valittamiseen. Silloin tämä ei ole kenenkään muun asia kuon Pertin itsensä.

Päivämäärä:   13.11.24 18:41:12

Kuulostaa ihan tavalliselta mieheltä, jolla on paska akka ja silti tehdään vähintään 2 lasta ja puolet on tietenkin "salaa" hankittuja..Huoh

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   13.11.24 18:54:04

Miten asia kuuluu aloittajalle?

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   14.11.24 15:27:32

Ja mikä nyt sitten on totuus ? Taitaa molemmat olla vähän sekoja.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.11.24 17:00:45

Mulla oli kavereina pariskunta joilla oli keskenään aivan erilaiset tekniikat tapella. Nainen haukkui miestä vähän kaikesta ja varsinkin kaikille, riidan ollessa päällä masinoi koko tuttavapiirin miestä vastaan. Mies sanoi naiselle päin naamaa todella, todella pahasti, mutta ei haukkunut selän takana, päinvastoin puolusti aina kun nainen oli hankkiutunut riitoihin jonkun muun kanssa.
Makuasia kai kumpi oli pahempi, lie ansainneet toisensa.

Päivämäärä:   14.11.24 17:10:57

On kyllä käsittämätöntä! Yritinkin tuossa jo aiemmin omalle miehelleni sanoa, että minusta tuntuu ettei tämä "Pertti" kerro koko totuutta meille mutta hän väittää ja uskoo että nainen vain on sekaisin. Noh, tuleman taas pitää mitä lie seuraavaksi kuulee :D On vain todella raskasta kuunnella tätä ja itse ikävässä välikädessä kun tuntuu että nainen vihaa myös meitä ystäviä.

Päivämäärä:   14.11.24 18:10:04

Mieheltä on todella moukkamaista haukkua vaimoaan teille. Teillä taas ei ole mitään mahdollisuutta saada selville, mitä heidän suhteessaan oikeasti tapahtuu, ja miksi ihmeessä pitäisikään? Oikeastiko mietit toisten seksin harrastamista niin että ihan harmittaa?

Jos nainen ei halua tutustua teihin, niin se on hänen asiansa. Jos vaikka keskittyisit muihin asioihin?

Tai kai se voi olla kiva yhteinen harrastus märehtiä ja arvuutella toisten parisuhdetta.

Päivämäärä:   14.11.24 18:17:02

No itseasiassa kyllä mietin, jos toinen puhuu ettei sitä ole ja kohta ollaankin raskaana :D tämä ystävä on päivittäin tekemisissä mieheni kanssa ja siinä sivussa myös minun, joten enempi olisi mielestäni ihmeellistä jos en olisi tästä kuviosta huolissaan? Tulee olo ettei mieheni ystävä ole meille täysin rehellinen emmekä pääse kuulemaan naisesta muutakun nämä surulliset kuulopuheet.

Päivämäärä:   14.11.24 18:35:31

Olet siis vähän kuin heidän parisuhteensa jatke? Mun näkökulmasta kirjoituksesi ovat aika hämmentäviä, vaikuttaa siltä, että omat ja muiden rajat on hukassa. Mutta ehkä tosiaan jotkut haluaa tuollaista.

Päivämäärä:   14.11.24 19:10:53

Miehen ystävän intiimielämä on yksi asia ja jatkuva vaimon haukkuminen toinen. Kummassa näet, aloittaja, itselläsi aktiivisen roolin, ja mikä siinä huolettaa?

Haluaisitko että tuttusi ruotisivat yksityiselämääsi selän takana? Tai että miehesi antaisi siitä lausuntoja kaverilleen?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.