Lähettäjä: Harmittaa
Päivämäärä: 13.11.24 17:44:33
Miehelläni on ystävä, joka on koko yhdessäolo aikamme (8vuotta) haukkunut puolisoaan ja tehnyt hänestä eroa. Miksi ihmeessä ei saa aikaiseksi ja lähde?
Nainen KUULEMA rajoittaa hänen tekemisiään, ei anna harrastaa ja tuhlaa omat ja miehen rahat holtittomasti.
Miehen kaveri on kuitenkin mennyt lisääntymään hänen kanssaan muutama vuosi sitten ja ymmärtääkseni on osallistuva isä.
Nainen ei halua tutustua esim minuun, sillä mieheni ex on hänen kaverinsa. Olen kutsunut molempia kylään, nainen jättää välistä ja vain tämä mieheni ystävä tulee paikalle.
Nainen ei myöskään tervehdi minua kaupassa , tämämulle ihan fine mutta käytös hävettää miestäni sekä tätä ystävää.
Nyt nainen oli ilmeisesti jättänyt salaa ehkäisyn pois ja on uudelleen raskaana! Mieheni oli järjestetämässä firman pikkujouluja ja tarjoaisi reissun ulkomaille, (ei siis mitkään ryyppäjäiset vaan harrastus..). Ystävä oli innostunut ja oli tietenkin lähdössä mukaan, kunnes nyt ilmoitti että peruu osallistumisensa kun nainen ei päästä.
Tässä nyt ihan muutama hassu esimerkki, mutta mitä tässä tilanteessa pitäisi mieheni kaverin tehdä? Minusta Henk koht tuntuu, että hän hieman liioittelee naisen kotikäytöstä, voiko hän itse olla kuitenkin kotona "huonompi" mitä meille kertoo ja nainen ikäänkuin viaton? Tuosta uudesta perheenlisäyksestä myös ihmettelen, ei ole ollut yhtään iloinen asiasta mutta silti harrastaa seksiä hänen kanssaan?
Nyt oli myös (taas jälleen,kerran) sanonut miehelleni että haluaa erota mutta ahdistaa kun se kiristää häntä.
|