Lähettäjä: poks
Päivämäärä: 13.11.24 15:47:28
vystykseen eläinsairaalaan? Tarkoitan tässä, että oman vastaavanlaisen tollukointisi takia/osaamattomuutesi takia! En tarkoita sitä, että "söi vierasesineen" vaikkei ollutkaan syönyt ja silti kuvattiin :D
Vertaistukea haen, kun mieli mustana sunnuntaisesta erehdyksestä. Järkyttävä summa tällaisesta täysin hutikäynnistä. Kunnossa olevan eläimen kuumeen mittaus ja keuhkojen + pumpun kuuntelu 270 e lasku + taksit 60 e. Toki lääkärinlaskusta maksan vain 25 % , mutta silti. Olen opiskelija!!!
EN voi käsittää, mikä minuun iski kun hairahdin luulemaan, että kissani olisi kuivunut antibioottiripulinsa takia. Huom. aikuinen viimeksi pe lääkärissä hyväkuntoiseksi todettu kissa, joka oli syönyt hyvin su päivän aikana märkäruokaa. Vesiripuli x 2 la-su yönä. Ei sen enempää.
Johan minun olisi pitänyt käsittää, että ei em. hyväkuntoinen eläin kuivu kahdesta vesiripulista, kun söi hyvin su päivällä.
Su iltaa kohden alkoi vaikuttaa väsähtäneeltä (no, kyllä kai kun ei ollut pe-la juuri nukkunut, koska jostain syystä pe rauhoitus outoutti käytöksen todella levottomaksi siten että vasta la klo 15 malttoi edes silmät auki levätä. Väsähtäneeltä = apaattinen ja unelias, mutta todellisuudessa jälkiviisaana ei lainkaan kuiva.
Huom. En ollut koskaan katsonut kissan ikeniä kunnolla, koska en valitettavasti ole pessyt hampaita. Su illalla katsoin, ja a) Se antoi minun katsoa poikkeuksellisen pitkään suuta, mikä lisäsi huolta koska yleensä riuhtoo b) Toinen yläetuien oli valkoinen. FirstVetistä luin, että valkoinen ien ja apaattisuus ovat kuivumisen merkkejä ja se oli siis ne 2 vesiribbeä yli 12 h sitten tehnyt.
:D
Jotenkin niksahdin ja soitin päivystykseen, että kissani taitaa olla antibioottiripulin takia kuivunut, että ien on valkoinen ja kissa on normaalia paljon vaisumpi. joten minun pitää tuoda se sinne. Hoitaja ei kysynyt monestikko ripuloinut, vain että onko oksentanut.