Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Menossa treffeille, apua....

Lähettäjä: hui 
Päivämäärä:   13.11.24 08:42:24

Treffit tuntemattoman kanssa varmaan jännittävät monia, mutta mua ihan super paljon. Siis apua, miten edes lupauduin... Tinderin kautta sovitut treffit siis kyseessä, ollaan ehkä viikon verran viestitelty.

Olen 35v ja aikaa edellisestä suhteesta lähes 10 vuotta. Sen jälkeen en ole juuri about oman ikäisteni miesten kanssa ollut oikein missään tekemisissä, töissä ehkä joskus asioinut tms. Eli tämän takia jo jännittää.

Plus se, että olen esim. ADHD ja muutenkin ilmeisesti niin "outo" monen mielestä, että olen koko elämäni saanut kuulla tai saanut ymmärtää muiden käytöksestä olevani jotenkin ei-toivottu, ärsyttävä, aina liikaa tai liian vähän jne... Mulla on ollut elämäni aikana vain pari kaveria ja ehkä yksi lyhyt säätösuhde ja yksi kunnon parisuhde. Itseluottamus uusien ihmisten tapaamiseeen ei siis ole ihan kohdillaan ja vaikka olenkin oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen ja yrittänyt myös oppia ajattelemaan, että jos joku ei seuraani halua, hän ei ole minua varten. Mutta silti ajatuskin mahdollisesta torjunnasta tai negatiivisesta "palautteesta" ahdistaa.

Siis eihän nuo treffit tarkoita vielä mitään ja voi olla, etten itse vaikka tykkääkään miehestä yhtään, mutta silti olis kiva kyetä olemaan mun tapauksessani ehkä ihan vähän "parempi versio itsestä". En tarkoita, että haluaisin esittää mitään, mutta etten möläyttäisi mitään toooodella outoa ja karkoittaisi tyyppiä ekan viiden minuutin aikana :D Eli olla sellainen pikkuriikkisen siistitty ja normalisoitu minä!

En sinäänsä kaihda hiljaisia hetkiä, mutta äkkiä ne tuntemattoman kanssa käy kiusallisiksi. Mä olen se tyyppi, joka saattaa hermostuneena kiusallisessa tilanteessa ruveta esim. puhumaan pöydän kuvioista ja johtaa niistä sekavan tarinan johonkin edesmenneeseen sukulaiseen, tai vaihtoehtoisesti möläyttää jonkun todella henkilökohtaisen kysymyksen, jota ei ole kohteliasta esittää ekoilla treffeillä :D

Kellään vinkkejä, puheenaiheideioita takataskuun pahan hetken varalle tai ihan mitä vaan? :D Ollaan menossa siis ihan perinteisesti kahville.

Re: Menossa treffeille, apua....

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   13.11.24 08:47:26

Ajattele asiaa niin että sitä miestä jännittää vielä enemmän kuin sinua.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.11.24 08:51:09

Hauskoja treffejä.
Kun jännittää niin vedä hetki henkeä, siis ihan hengität syvään.

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   13.11.24 10:43:55

Koita olla itse se, joka kyselee enemmän. Käytä vanhaa taksimies kikkaa, eli kun toinen kertoo, että kävi viikonloppuna vanhemmillaan, kysy, kuinka usein käy siellä. Eli esitä jatkokysymyksiä. Sitten kun jännitys helpottaa voit alkaa itsekin vastailemaan pidemmän kaavan mukaan, ei eksy niin helposti harha poluille :) Tsemppiä! Hyvin ne menee

Päivämäärä:   13.11.24 10:45:38

Toinen vanha kikka on kertoa heti kättelyssä että jännittää. Usein se itsessään jo helpottaa ja ainakin herättää toiveita että alkukankeus joskus loppuu :D

Lähettäjä: nomadi 
Päivämäärä:   13.11.24 11:05:01

Mene ilman ennakko-odotuksia.

Harrastin joskus kauan sitten nettideittailua, eli tapasin tuntemattomia, jotka olivat kuitenkin 'paperilla sopivia'. Viidestä keskimäärin yhden kanssa oli ehkä kemiaa, ja saattoi tavata toisenkin kerran. Muut olivat kaikkea mitäänsanomattomasta tosi outoon ja kaveriaineksesta rasittavaan.

Päivämäärä:   13.11.24 11:15:52

jos nämä jäävät vain treffeiksi, niin vinkkinä; deittaile jatkossa vain muita nepsyjä :D T.30v ja elämän ainoa parisuhde joka toiminut, on tämä. Molemmat ADHD.

Lähettäjä: hui 
Päivämäärä:   13.11.24 11:17:14

Joo kysely olisi hyvä, mutta jostain syystä tuntuu, että onnistun usein olemaan liian tunkeileva kysymyksineni tai menen jotenkin liian syvään päätyyn niiden kanssa. No täytyy yrittää!

Ennakko-odotuksia ei sinäänsä ole mielestäni liikaa, yritän ottaa tämän lähinnä uuden, jännittävän kokemuksen kannalta, enkä sillä lailla että tapaankohan tulevan puolisoni :D Mutta silti ahdistaa jo etukäteen, osaanko käyttäytyä ja saanko pakit outouteni takia...

Lähettäjä: neiti x 
Päivämäärä:   13.11.24 11:22:07

Älä odota liikoja. 9/10 noista tinder-miehistä on jotain aivan muuta mitä viestien perusteella. Usein kannattaa vielä ennen tapaamista jutella puhelimessa. Jos puhelimessakaan ei juttua synny, ei sitä synny tapaamisellakaan.
Liian usein treffeille on saapunut haiseva, syrjäytynyt pullukka joka on ihan eri näköinen kuin kuvissa. Miehetkin osaavat käyttää kuvankäsittelysovelluksia.

Lähettäjä: 2 
Päivämäärä:   13.11.24 11:25:58

Mun vinkit:

- jos mahdollista ja ehditte vielä, niin 1-2 puhelua ennen tapaamsta helpottaa todella paljon

- Kerro, että jännittää

- Muista, että miestäkin jännittää

- Ja tärkein: ole oma itsesi. Ihan oikeasti. Ole se outo ja omituinen oma itsesi. Älä esitä mitään! Jos et myöhemminkään halua esittää, niin älä pidä roolia yllä nytkään.

PS. Kerro sitten miten meni! =)

Päivämäärä:   13.11.24 11:27:44

hui, treffeillä saa kyllä mennäkin vähän syvemmälle kuin jossain työpaikan kahvitauolla :D Ei nyt heti mihinkään lapsuustraumoihin, mutta ei ole väärin olla oma itsensä treffeillä vaikka se oma itse ei olisi täydellinen. Sitä vartenhan siellä ollaan, että aletaan selvittää sopiiko omat itset yhteen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.