Lähettäjä: Matte
Päivämäärä: 12.11.24 20:54:00
Olen seurustellut 1,5v ja suhde on todella hyvä, mies täydellisen sopiva minulle ja minä hänelle. Minulla todettiin masennus kesällä. Lääkitys aloitettiin ja kertaalleen jo vaihdettukin, nyt reilu kuukausi uutta mennyt. Näemme yleensä joka viikonloppu, asumme eri kaupungeissa ja molemmilla lapsia. Nyt miehellä oli 3 viikonlopun ajan menoa niin, että ei olla nähty kohta kuukauteen. Soittelutkin vähän jääneet, miehellä kova kiire töissä ja viikonloput menneet lastensa kanssa. Mies valittaa ikäväänsä ja kertoo kaipaavansa minua, mutta mun on vaikea vastata, koska tuntuu etten tunne yhtään mitään! Mulla ei ole ollut ikävä, olen vaan ollut helpottunut, kun ei tarvitse matkata eestaas ja olen saanut olla vain yksin lapsivapaat viikonloput. Kauhistuttaa, koska tunteeni ovat olleet todella voimakkaat miestä kohtaan ja vaikka toki tasaantuneetkin tässä ajassa jo, niin kaksikin viikkoa on tuntunut hirveän pitkältä ajalta olla erossa.
Olen ollut kahdessa vastaavassa etäsuhteessa aiemminkin ja niissä miehellä lopulta ei ollut aikaa eikä jaksamista tapaamisiin, mietin että mahtaako tämä reaktioni johtua jotenkin tästä taustasta vai masennuksesta. Kuten sanottu, parempaa kumppania en voisi kuvitellakaan ja suhdetta haluan ehdottomasti jatkaa. Tässä suhteessa mies on ollut todella aktiivinen ja nyt kiireidensä vuoksi tullut tällainen katkos. Viestitellään kyllä päivittäin paljon.
Onko jollain masennusta sairastavalla/sairastaneella kokemusta tällaisesta? Ettei tunnu enää mikään miltään edes kumppania kohtaan? Meneekö tämä ohi tai voisiko lääkkeen vaihto auttaa? Brintellix tällä hetkellä, Voxrasta lähdettiin liikkeelle.
|