Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mielipiteitä väsymykseen (eh)

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   12.11.24 18:28:25

Olen perheenäiti. Kaksi pientä lasta, joita rakastan yli kaiken ja aloitus ei nyt liitykään lapsiin. ( tykkään olla heidän kanssa, kuormittavat vain vähän)
Enemmän tämä liittyy muutoin elämän managementtiin. Olen siis loputtoman väsynyt. Yöunet eivät tunnu lievittävän väsymystä. Ferritiini on mitattu (29), mutta kun hb on 130, asialle ei tehdä mitään. Syön rautaa.
Minulla on alle vuoden ikäinen lapsi ja teen töitä. Eli arki on sitä, että tosi monesti vaan läpsystä vaihto puolison kanssa... ei pärjätä pelkästään puolison tuloilla +vanhempainrahalla, koska vanhempainraha on minimi. (Meillä asuntolainaa ja pakko pitää kahta autoa niiden kulut siis hoidettava, jotta arki sujuu)
Onko tämä nyt vaan niin että on siedettävä lähes lamauttavaa väsymystä vai onko jotain vinkkejä miten palautua? Työni on sellainen, että minun on päivystettävä. Vaikken saa siitä korvausta. Olen miettinyt luovuttaako vaan ja vaihtaa alaa...
En ole ärtyisä lapsille tai puolisolle tai mitään sellaista, mutta väsymyksessä haittaa se, etten jaksa yhtään mitään kodin ulkopuolella. Olen luovuttanut harrastuksen suhteen (ratsastus), en näe ystäviäni, en edes jaksa harrastaa kutomista, mikä on ollut mielekästä. Parisuhdeaikaa ei vaan jaksa järjestää, siihen on muutenkin huonot mahdollisuudet kun ei ole oikeastaan tukiverkkoja. Harmittaa puolisonkin puolesta.
Olen myös sairastanut viimeisen vuoden aikana kaksi vakavampaa juttua, nekään eivät varsinaisesti ole helpottaneet jaksamista..

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.