Lähettäjä: Mupsu
Päivämäärä: 12.11.24 17:27:55
Mulla on uuden puhelimen vaihto edessä, kun iPhone 11:n 64 gigaa ei riitä mihinkään ja puhelin on ihan tukossa. Olen ostanut jo iCloud lisätilaa 200 gigan edestä, mutta jostain syystä silti esimerkiksi whatsappia en ole saanut varmuuskopioitua enää pitkään aikaan, kun vaatii puhelimesta sitä tilaa vaikka iCloudista sitä löytyisi vaikka kuinka. iPhonen omaa varmuuskopiointia en ole nyt hetkeen kokeillut edes, mutta ei sekään paljon auta kun whatsapp ei varmuuskopioi itseään. Mulla on whatsappin kautta paljon esim treenivideoita ja kuvia, joten ehdottomasti haluan että sielläkin viestit jne. säilyy kun vaihdan puhelinta. Yksi tuttu sanoi, että sen iPhonen pika-asennuksen missä puhelimet on vierekkäin voisi tehdä ilman varmuuskopiointia ja kaikki tiedot silti siirtyisi ajantasaisena uuteen puhelimeen, mutta onko kuitenkaan näin? Oon tosi huono näissä tekniikkaan liittyvissä asioissa, ja netistä oon lukenut jo niin kaikenlaista että haluaisin nyt tietää tämän satavarmasti, että miten saan oikeasti turvallisesti vaihdettua sen puhelimen uuteen niin että kaikki tiedot säilyy. Hirveä stressi tavallaan näin turhasta asiasta :D
Mutta auttakaa! Miten saan tämän puhelimen turvallisesti vaihdettua uuteen…?
|