Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vaatekaupassa ahistaa HELP

Lähettäjä: Minä 
Päivämäärä:   12.11.24 09:04:26

Pitäisi hankkia jotain kivaa vaatetta, mutta mulla ei taida olla minkäänlaista tyylitajua tai mikä sopisi itselle. Tarjolla on niin paljon, etten kertakaikkiaan osaa valita mitään. Vähintäänkin työvaatteisiin tarvitsisi välillä jotain päivitystä (toimistotyö). Olen jo lähes mummoikäinen, joten en halua mitään teinirompetta, mutta en haluaisi ihan mummoksikaan pukeutua. Muuten olen kuitenkin suht nuorekas niin mieleltäni kuin ulkonäönkin puolesta. Ei ole ketään kaveria makutuomariksi. Mistäköhän löytyisi jonkinlaista stailauspalvelua? Oletteko kokeilleet/mitä maksaa?

Re: Vaatekaupassa ahistaa HELP

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.11.24 09:17:51

Kannattaa mennä johonkin pikkuputiikkiin, niissä saa yleensä henkilökohtaista palvelua, toisin kuin halpisketjuliikkeissä.

Lähettäjä: ### 
Päivämäärä:   12.11.24 09:21:08

Jos paikkakunnalla on Sokkari tai Stocka, niin niistä löytyy palvelua.

Lähettäjä: Jepulis 
Päivämäärä:   12.11.24 09:23:39

Minä kävin Stockmannilla pukeutumisneuvojan avulla hankkimassa pari asukokonaisuutta töihin ja juhliin. Oli ihan mielettömän hyvä palvelu, kokonaisuudet oli valmiiksi mietitty niin, että ovat helposti yhdisteltävissä ja muunneltavissa rennommiksi ja juhlavammiksi. Lisäksi pukeutumisneuvoja osasi valita juuri minun kropalleni istuvat vaatteet ja otti huomioon kaikki tyylitoiveeni. Vahva suositus!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.11.24 09:25:05

Vaatekaupoissa henkilökunta yrittää aina myydä. Etsi siis pukeutumisneuvoja, joka ei ole minkään kaupan listoilla vaan itsenäinen. Saat puolueettomimmat neuvot.

Lähtisin ensin hahmottelemaan ihan sitä että mitä vaatteelta haluat?
Millaisia vaatteita tarvitset?
Mitkä vaatteet ovat lempivaatteitasi ja miksi?
Mitkä vaatteesi ovat jääneet käyttämättä tai hyvin vähälle käytölle? Miksi?

Sitten voit koota pinterest seinää itseä miellyttävistä tyyleistä tai vaatteista. Pyri arvioimaan vaatetta mallin sijaan. Mieti haluaisitko vaatteen ja näyttäisikö se sinulla hyvältä ja tuntisitko olosi kotoisaksi siinä. Moni tyyli voi viehättää, vaikkei ne olisikaan "omia". Pyri erottamaan nämä.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   12.11.24 09:26:09

Kannattaa kysyä ihan liikkeestä, kun siellä on rauhallista ja myyjillä aikaa. Pyydä asukokonaisuutta, jota voi muutella helposti. Hintaluokankin voit sanoa valmiiksi, jos sillä on väliä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.