Lähettäjä: 224
Päivämäärä: 11.11.24 12:21:34
Kevyellä työllä tarkoitin aloituksessa henkisesti ja fyysisesti kevyttä hommaa.
Itse olin / olen tilanteessa, että teen melko tylsää hommaa, mutta työ on ''tuttua ja turvallista''. Ei haasteita, tosin toistotyö rasittaa hieman fyysisesti.
Nyt kun omasta halustani vaihdoin toiselle osastolle toiseen työhön, niin tajuan että ei hitto, tämähän on vähän liiankin vaativaa, en pärjää / jaksa henkisesti. Niin paljon uutta asiaa ja pitäisi ymmärtää laajoja kokonaisuuksia. Ja siis ihan tavallisesta fyysisestä tehdastyöstä tässäkin kyse. En osannut edes yhtä perushommaa työstä, ja tuli heti ihan surkea olo.
Halusin niin kovasti pois siitä aiemmasta tylsästä hommasta, mutta nyt huomaan kaipaavani siihen takaisin (ja siis on mahdollista päästä takaisinkin). Alunperin halusin uuteen hommaan, kun tiesin palkan nousevan + vuorolisiä tulisi enemmän. Palkka ei siis ole vielä noussut, kun vasta harjoittelen.
Eli tuntuu kuin olisin mennyt ääripäästä toiseen. En tiedä pitäisikö puhua boreoutista, burnoutista vai ihan vaan väsymisestä tähän kaikkeen. Unettomuus vaivaa, työpäivinä syke on korkealla ja tuntuu tosi voimakkaana muutenkin.
Nyt jotenkin ''hävettää'' etten pärjääkään uudessa työssä, vaikka siihen niin kovasti halusin! En tiedä kehtaanko sanoa pomolle, että ei siitä tulekaan mitään.
|