Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko täällä jalkakuvien myyjiä

Lähettäjä: BigFoot 
Päivämäärä:   9.11.24 21:19:51

Myytkö jalkakuvia tai jotain vastaavia jollain alustalla? Missä? Kuinka paljon julkaiset ja minkälaisia kuvia otat? Mitä veloitat kuvista?

Rahatilanne alkaa olla sellainen, että sitä miettii mitä erikoisimpia keinoja saada ylimääräisiä pennosia.

Re: Onko täällä jalkakuvien myyjiä

Lähettäjä: ei käy katteeks 
Päivämäärä:   10.11.24 00:18:22

Nykyhallitus leikkauksineen ajaa yhä useamman aivan tavallisen ja ahkeran naisen tekemään tämmöistä 'bisnestä' henkensä pitimiksi. Surullista!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.24 00:36:09

saapaskuvia. en kerro missä mutta ihan mukava taskuraha

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.11.24 00:46:19

Tuolla puhelinmyyntiä käsittelevässä ketjussa on puhelinmyynnin vaihtoehtona esitetty ihan asiallisia töitä sivutyöksi, kannattaa mennä lukemaan sitä. Kauheaahan se on jos joutuu harkitsemaan tämmöisiä fetissikuvien myyntejä. En ole itse tehnyt, enkä suosittelisi vaan yrittäisin vielä miettiä muita vaihtoehtoja. En myöskään usko, että tuolla edes tienaisi paljon, muistaakseni joku toimittaja kokeili ja teki siitä jutun, ei tienannut mitään. Usein tällaista markkinoidaan sillä, että helpot rahat ja pääsee jopa rikastumaan, mutta totuus on toinen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.11.24 01:32:25

Kiinnostunut, jos on lähikuvia Tšernobylin norsunjalasta.

Lähettäjä: BigFoot 
Päivämäärä:   10.11.24 12:32:36

Valitettavasti mulla ei oikein aika riitä siihen, että lähtisin palkkatyön, opiskelun ja eläintenhoidon lisäksi vielä toiseen työhön kaupan kassalle tai henkilökohtaiseksi avustajaksi. Ja kokemuksesta voin sanoa, että ei sinne kaupan kassallekaan ihan niin vain marssita, vaikka olisi alalta kokemustakin. Toki se on yksi vaihtoehto, jos mitään muuta ei keksi. Se on vaan se viimeinen vaihtoehto, mä kun teen jo pelkästään sitä omaa työtäni sen 40h viikossa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.