Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Etelä-Suomen koirauimalat

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   9.11.24 13:07:22

Kertokaa Etelä-Suomen koirauimaloista.

Käytiin Pet Brosilla, mutta se lopetti. Mitkä toimivat, mitkä eivät?

Keskikokoinen 20-kiloinen koira, olisi kiva, että olisi vähän tilaa. Haukkuherkkä, mutta ei aggressiviinen, oma rauha plussaa.

Re: Etelä-Suomen koirauimalat

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   9.11.24 22:46:04

Dogheal Spa & Wellnes, Lohjalla.

Lähettäjä: Hep 
Päivämäärä:   9.11.24 22:54:12

Uudenmaan koirakylpylässä (Uuko Spa) Hyvinkäällä on Suomen suurin koirien uima-allas. Joskus tuli käytyä edellisten omistajien aikana, on oikeasti iso allas, jossa mahtuu isompikin koira kunnolla uimaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.11.24 23:17:58

Olin koirakylpylä aptuksen aikoina hyvinkään uimalassa harjoittelussa. Todella ensiluokkaiset tilat. Hoitolan puolikin oli hyvä ja siisti. Olikohan siihen aikaan maailman pohjoisin koirauimala, jos muistan omistajien oikein puhuneen.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.11.24 23:18:59

Sippura Salossa.

Lähettäjä: Pella 
Päivämäärä:   9.11.24 23:19:24

Hyvinkää ihan paras. 3-4 koiraa ui hyvin samaan aikaan. 4 ramppiakin. Tuusulassa tullut myös käytyä. Menettelee sekin mutta ei kyllä Hyvinkäätä voittanutta ole.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   9.11.24 23:24:58

Salon paikka ei kuulosta kovin hyvältä sen suhteen mitä olen kuullut, kuulemma todella lämmintä vettä ja kulku paikkaan hankala sekä lenkkimaastot puuttuvat.

Hyvinkää on todella hyvä!

Päivämäärä:   9.11.24 23:32:36

Hyvinkäällä joskus olen käynyt edellisen koiran aikana. Allas hyvä, mutta muuten todella avointa tilaa, ei mitään väliseiniä missään, onko edelleen niin? Käynnistä on varmaan jotain 13 vuotta.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   9.11.24 23:34:05

Lähettäjä...

Päivämäärä9.11.24 23:24:58

Salon paikka ei kuulosta kovin hyvältä sen suhteen mitä olen kuullut, kuulemma todella lämmintä vettä ja kulku paikkaan hankala sekä lenkkimaastot puuttuvat.

Hyvinkää on todella hyvä!

..
Miksi pitää päästä lenkille paikan lähellä?

Päivämäärä:   9.11.24 23:34:47

^ Koska koirat tulisi aina lämmitellä JA jäähdytellä hyvin uinnin yhteydessä.

Päivämäärä:   9.11.24 23:36:33

Onko toi Uuko Spa se missä oli ennen hyvinkään koirakylpylä/uimala ja hoitola Onnenkoira? .

Päivämäärä:   9.11.24 23:40:18

Olin harjoittelussa tuolla Hyvinkäällä edellisen omistajan aikaan, vielä sillon kun siinä oli hoitola ja suolahuone. Ainakin sillon se alue oli hyvin rajattu muusta tilasta, pesualue oli rajattu, ja vielä uima-allas oli rajattu. Ja hoitola oli myös siisti ja hoito hyvää ja luotettavaa. Nyt ilmeisesti siellä vaan allas ja joku kahvila?

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.11.24 23:56:22

Aika vähän aikaa on kuivaamiseen, varsinkin jos 15 min pitäisi saada paksu turkki en koira pakkasella edes lähes kuivaksi. Muutenkin osa noista ohjeista on tosi outoja ja kaikesta rahastetaan Uukossa.

Päivämäärä:   10.11.24 00:09:19

Näköjään Hyvinkäällä pitäjä muuttunut. Siis kuivauksesta maksettava erikseen? Whaat??

Silti tuo vahinkosakko 65e on huomattavasti kohtuullisempi kun Salon 300e..

Päivämäärä:   10.11.24 01:19:40

Aika kohtuutonta vaatia että koira on syömättä jopa 6h ennen tulemista uimaan, kun niin leikkaukseen tarvitaan se 6-8h. Täytyykö niistä pelsstusliiveistäkin maksaa erikseen? Entä kauanko aikaa on pestä koira ennen altaaseen menoa? Jos kerta vaaditaan että koira pestään shampoolla.

Lähettäjä: lol 
Päivämäärä:   10.11.24 01:25:59

Ei @!#$ "Altaan ulkopuolelle tapahtuneen vahingon siivoaa vain henkilökunta ja heitä voisi tästä muistaa esim. suklaalla seuraavalla käynnillä."
Siis henkilökuntaa pitää muistaa suklaalla jostain mikä kuuluu heidän toimenkuvaan? Noi vahingot nyt varmaan aika harvinaisia (ja sanon tän ihan kokemuksella vastaavanlaisesta paikasta missä olin töissä).
Ja toivottavasti paikka tarjoaa sen shampoon pesuun jos se on vaatimus ennen kuin koira menee altaaseen.
Toivottavasti tossa ratauinnissa on myös edes joku juttu välissä altaassa. Kiva mennä uimaan jos se toinen koira on joku koira-aggre, vaikka kumpikin kiinni.

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   10.11.24 07:59:36

Mitä mitä..Olen käynyt koirani kanssa 5v Hyvinkäällä.. Nyt uudet omistajat. Aivan huippu paikka! Työntekijä pesee koiran ja 30min aikaa olla altaassa. Huvät tilat,loisto palvelu ; ei moitteen sanaa. Koirille jopa herkkubaari (ilmainen) ja valokuvaus-seinä. Ihan kympin paikka! Tuusula ihan peestä.

Lähettäjä: Pella 
Päivämäärä:   10.11.24 08:32:07

Ei pelastusliiveistä eikä leluista mitään maksaa tarvi. Ja uinti siis oman porukan kesken. Vaikka sit yksin. Ei siellä outoja koiria ui samaan aikaan. On shampoota siellä tietenkin. Itse pesin koirani itse viimeks.

Lähettäjä: ****** 
Päivämäärä:   10.11.24 09:35:38

Kysynpä nyt täällä, kun en saanut oikein järkevää vastausta muualta.

Onko Uuko Spassa yksi uittaja, vai onko heitä useampia? Onko uittaja tai uittajat jotain oikeasti osaavia ihmisiä, vai nollakokemuksella varustettuja kaduntallaajia?

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   11.11.24 01:33:09

Helsingissä SporttiHurtta

Päivämäärä:   11.11.24 11:27:22

Millainen SporttiHurtta on?

Lähettäjä: Toki 
Päivämäärä:   12.11.24 20:17:34

Kotka TokiSpa

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.