Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kahden viikon päästä hyvästit kissalle :'(

Lähettäjä: Keppi 
Päivämäärä:   8.11.24 18:25:55

Kaksi viikkoa ja sitten on päästettävä irti. Miten tästä kahdesta viikosta voi nauttia kun tietää sen kaiken kohta olevan ohi..

Sydän särkyy.

Re: Kahden viikon päästä hyvästit kissalle :'(

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.24 18:44:49

Kuuluu valitettavasti jokaisen lemmikin omistajan arkeen, jos yhtään lohduttaa lyhyt oppimäärä vertaistuesta.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   8.11.24 18:47:32

Miksi kahden viikon päähän?

Lähettäjä: druidi 
Päivämäärä:   8.11.24 18:48:35

Yritä nauttia kaikesta loppuajasta lemmikin kanssa. Alkukesästä laitoin vanhan ja vaivaisen koiran pois. Kuukautta aikaisemmin tein lopullisen päätöksen. Vajaa puoli vuotta aikaisemmin koiran vointia seuraillessa tiesin, että väistämätön on edessä kesän alussa.
Lenkillä käydessä monet itkut tuli itkettyä.
Onneksi viimeinen päivä koiran ollessa elossa oli nätti päivä ja sain kivoja kuvia mistä yhdestä teetätin canvas-taulun.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.24 18:55:55

Sydämen särkyminen on harmi kyllä nyt ajankohtaista, olen pahoillani puolestasi. Miten ne vuodet vieriikään niin nopeasti. Paljon sellaista mistä kissa pitää nyt..

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   8.11.24 19:00:35

Se vaan kuuluu lemmikin omistamiseen. Siitä luopuminen. Pitää tiedostaa jo lemmikkiä ottaessa että se lähtee sinua aikaisemmin todennäköisesti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.11.24 19:11:07

Voimia. Kuukausi sitten oma rakas lähti. Vielä joku yö tuntu ettäi joku hyppäsi sänkyyn mutta se oli varmasti mieheni jalka joka tömähti.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.11.24 20:18:04

Ensin sitä vain itkee kun kissa on poissa, jonkun ajan päästä itkettää ja naurattaa samaan aikaan kun tulee mieleen jotain juttuja siitä, lopulta on vain kiitollinen että juuri sen otuksen kanssa on saanut elää.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   8.11.24 20:27:07

Jonkin aikaa minä puhuin itsekseni ihan kuten oli ollut tapana jutustella kissalle. Jollain tavalla se auttoi.
Ja kumma kyllä myös toiset kissat. Olin kuvitellut etukäteen etten haluaisi kuullakaan kenenkään kissasta - minulla oli vain se yksi - mutta päinvastoin, menin kaverille kylään, hautasin naamani hänen nukkuvan kissansa kylkeen ja tervehdin: "hei, elävä". Sitten sanoin kaverille moi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.