Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Minua on jo pitkään hämmentänyt yksi asia

Lähettäjä: Signe 
Päivämäärä:   8.11.24 17:48:04

On yksi paikka, jossa ei ikinä saa mitään selkeää hintaa etukäteen. Ei, vaikka yrittäisi asiaa selvittää jo etukäteen. Hinnasto kun ei kerro kaikkea. Olen jo pitkään ihmetellyt, että mistä ihmeestä tällaiset paikat olettavat, että minulla on rahaa juuri sen verran kuin tekijät keksivät lopuksi veloittaa?! Poliisihan soitetaan paikalle, jos rahaa ei löydykään, mutta jos olisin varaton (en ole), niin paikkahan ei koskaan saisi rahojaan. Tiedän kyllä että pukeudun aika kalliin näköisesti ja tyylikkäästi, mutta eihän ulkonäöstä voi oikeasti päätellä mitään. Olen aina ihmetellyt sitä ihmeellistä hinnan panttaamista, vaikka se on suuri riski itse yritykselle. Mistä se johtuu???

Re: Minua on jo pitkään hämmentänyt yksi asia

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   8.11.24 17:51:13

Et keksi yhtään sekavampaa aloitusta? Ei hätää, hötönetin päivystävä asiakaspalautevastaava hoitaa palautteen perille. Kokeile seuraavan kerran kysyä hintaa.

Päivämäärä:   8.11.24 17:54:00

Mitä kohtaa et ymmärrä seuraavasta: On yksi paikka, jossa ei ikinä saa mitään selkeää hintaa etukäteen. Ei, vaikka yrittäisi asiaa selvittää jo etukäteen.

Mikä tuossa on se vaikea asia käsitettäväksi? Olisi erittäin mielenkiintoista saada tietää. Taidat olla jotenkin älyllisesti puutteellinen.

Lähettäjä: Joo 
Päivämäärä:   8.11.24 17:55:40

Ymmärsin kyllä heti mitä aloittaja tarkoittaa ;)

Lähettäjä: Inge 
Päivämäärä:   8.11.24 17:57:00

Miksi Signe käyttää tällaistä paikkaa, joka ei kerro hintaa etukäteen? Oletko jotenkin älyllisesti vajaa?

Päivämäärä:   8.11.24 17:58:12

"Miksi Signe käyttää tällaistä paikkaa, joka ei kerro hintaa etukäteen? Oletko jotenkin älyllisesti vajaa?"

Siksi, että tämä on alalla hyvin yleinen käytäntö eli toisin sanoen en voita mitään vaihtamalla jatkuvasti paikkaa. Ihan turha yrittää kääntää tätä minuun, kun ette itse ymmärrä lukemaanne.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   8.11.24 18:00:15

Asioi spurgun näköisenä ja valittele, että oot syöny puoli vuotta pelkästään kaurapuuroa, jotta saat tämän jutun. Että voitteko kertoa hinnan.

Onko kyseessä tatuointi? Näistähän on paljon meemejäkin, kun hinta voi olla mitä vaan.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.11.24 18:01:51

Aika monessa asiassa loppuhinta vaihtelee palvelun mukaan. Jos hinta huolettaa, voit aina pyytää arvion etukäteen riittävän tarkoilla yksityiskohdilla ja antaa budjetin, jota ei saa ylittää.

Tämä koskee kaikkea rakentamisesta eläinlääkäreihin. Tarkkaa loppuhintaa ei aina voi aina katsoa listasta, kun tilanteet muuttuvat.

Päivämäärä:   8.11.24 18:04:40

Kun budjetin olen nimenomaan antanutkin, mutta kun ei sekään auta. Olen tehnyt tämän varausvaiheessa lisätieto-kohdassa. Kun ei mikään tehoa. Aina ollaan kuin ei oltaisikaan, vaikka olen selkeästi ottanut hinnan puheeksi. Se se ongelma onkin, kun näihin ei tehoa mikään.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   8.11.24 18:48:30

Voi voi.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   8.11.24 19:50:13

Sano nyt mistä alasta on kyse.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.24 20:19:58

Oi onko tämä taas hötölän räyhänhengen ketjuja!

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.11.24 20:26:44

Yksityiset lääkäriasemat?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   8.11.24 21:20:04

Miekkosnaikkosen päivän riidanhaasto.

Lähettäjä: Pörriäinen 
Päivämäärä:   8.11.24 21:20:29

Esim erilaisissa tukuissahan ei aina hinnat ole näkyvillä.
Kaikissa toki ei myydä yksityisasiakkaille, yritysasiakkaiden hintoja ei myöskään voida kertoa ulkopuoliselle/työntekijälle.
Ei nyt aivan auennut mitä aloittaja täysin ajaa takaa, mutta jos ulosanti on tällaista kannattaa vilkaista sinne peiliinkin. Ei taida asiakaspalvelijakaan tietää mitä ihmettä olet vailla

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.