Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kokemuksia, 4-kymppisenä äidiksi?

Lähettäjä: Perusterve 
Päivämäärä:   8.11.24 17:02:06

Löytyykö naisia, jotka olisivat hankkineet esikoisensa siinä 40v tienoilla? Miksi päädyit hankkimaan lapsia iäkkäämpänä ja oliko kova lapsikuume? Menikö kaikki hyvin?

Täytän pian 40v ja kipuilen lapsiasian kanssa. Yrittäisinkö vielä vai en. Lapset eivät ole koskaan kiinnostaneet. Pelkään raskautta ja synnytystä niin paljon, että en tiedä johtuuko kiinnostamattomuus juurikin siitä. Ehkä en anna itselleni edes lupaa haluta lasta. Jos olisin mies, minulla olisi jo lapsia. Tässä voi olla aikaikkunakin jo näin naisena kiinni, mutta silti mietityttää pitäisikö kuitenkin uskaltaa kokeilla.

Re: Kokemuksia, 4-kymppisenä äidiksi?

Lähettäjä: Hopsan 
Päivämäärä:   8.11.24 17:05:34

Nyt vaan töpinäksi! Enemmän katuu tekemättömiä asioita.. tässä iässä ei enää auta kauheana miettiä, itse näin 41 vuotiaana en ole enää yrityksestä huolimatta tullut raskaaksi.

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   8.11.24 17:05:34

Seriously? Tähän maailmaan?? No ei todellakaan.

Olet jo pärjännyt tähän asti ilman, miksi pilata elämää tekemällä siitä tieten tahtoen hankalaa ja vaikeaa?

Lähettäjä: Tuo 
Päivämäärä:   8.11.24 17:05:38

Kaveri aloitti 40v ja nyt lapsia on 4, vanhin 7v. Ei löytynyt sopivaa miestä aiemmin. Hyvin menee, tosin ovat varakkaita, joten heillä on lastenhoitaja kotona 4pv viikossa.

Lähettäjä: Haukionkala 
Päivämäärä:   8.11.24 18:02:23

Tähän maailmaan on synnytetty lapsia joukkosukupuutoista ja maailmansodista huolimatta. Olisi naivia olettaa aikojen olevan miljoonaa vuosia tasaisen hyvät.

Minulla on useampi kaveri, jotka havahtuivat lapsentekoon neljän kympin korvilla. Hyvin on näköjään sujunut, tuntuvat ottavan aika rennosti.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   8.11.24 18:10:45

Sain esikoisen 38 vuotiaana ja toisen vuoden kuluttua. Hyvin meni. Tapasin isän vasta vamhempana niin siksi näin.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.11.24 18:36:34

Tulin isäksi vasta 40v.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.