Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Joulumyyjäiset

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   8.11.24 13:37:34

Pidetään harrastusseuran joulumyyjäiset joulukuun alussa ja mietitään mitä sinne otetaan (tehdään) myytäväksi.

Mitä ostaisit joulumyyjäisistä? Kakkuja, leivonnaisia, tilpehööriä (mikälaista?) itse en ole mikään markkina-ihminen ja kun osaan aika pitkälti itse tehdä kaiken mitä tarvitsen niin en osaa ajatella mitä itse ostaisin. (esim. käsityöt ja leivonnaiset)

Mielellään sellaista mitä voidaan itse askarrella ja tehdä, menee vähän idea jos käydään valmiina ostamaan tavaroita myyntiin.

Re: Joulumyyjäiset

Lähettäjä: Havu 
Päivämäärä:   8.11.24 13:43:31

Ulko-oveen laitettavat havukoristeet (kranssit, hahmot) tai terassille/parvekkeelle ripustettavat havupallot ovat täällä päin suosittuja. Ovat myös hyviä lahjoja, kun ilahduttaa joulun ajan, mutta sitten varisee pois. Allergisellekin sopiva ”kukkalahja”, kun koriste sijoittuu ulos.

Lähettäjä: ivar 
Päivämäärä:   8.11.24 13:47:09

Kranssit liian kalliita,pitääs saada vitosella,vaikka työmäärä n.1 -2 h..

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   8.11.24 14:01:07

Sinappia, erikoisempia marenkeja (kuusenkerkkä tms), kynttilöitä jos näyttävät turvallisilta, linnunpöntön, ostaisin kyllä myös kranssin mutta sellaisen överin, chiliöljyä ainakin.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   8.11.24 14:17:51

Ne iänikuiset villasukat, lapaset myös.

Lähettäjä: Jarruvillat 
Päivämäärä:   8.11.24 15:49:12

Aikuisten kokoa olevat villasukat, jonka pohjassa on jarrut. Kuten lasten jarrusukat, mutta villaa ja aikuisten koossa. Moni vanhus haluaisi käyttää talvella villasukkia, mutta ne ovat liian liukkaat. Tavalliset aikuisten jarrusukat ovat liian ohuet (kun lattia kylmä), mutta pörröjarrusukat liian kuumat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.