Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Handmade merkki sukkiin vai otanko pois?

Lähettäjä: Juupas eipäs 
Päivämäärä:   7.11.24 21:01:12

Tilasin tutultani villasukat jotka aijon antaa lahjaksi. Sukat ovat todella kauniit ja saajansa näköiset. Minua vain häiritsee kun tuttavani oli ommellut sukkien ulkoreunoihin sellaiset nahkaiset melko isot handmade plakaatit. Itse en ymmärrä kyseisen merkin hienoutta tai mielestäni ne ovat outoja. Miksi sellainen pitää laittaa sukkiin/ lapasiin/ pipoihin? Ja mielestäni ne ovat poikkeuksetta rumia.

Katsoin, että handmade laput saisi helposti jälkiä jättämättä pois, mutta sukat eivät tule minulle. Joten kysyn yleistä mielipidettä: ovatko kyseiset hansmade nahkamerkit mielestäsi hienoja? Haluaisitko sellaisen olevan sukissa jotka saisit? Vai irrotanko ne ennen sukkien antamista?

Re: Handmade merkki sukkiin vai otanko pois?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 21:03:18

Anna olla

Päivämäärä:   7.11.24 21:04:06

Ihan ekana repisin pois.

Sano lahjan saajalle, että ne saa helposti irrotettua.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.11.24 21:04:52

Anna olla, minä ainakin tykkään niistä merkeistä. Lahjan saaja voi ne halutessaan poistaa.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   7.11.24 21:09:10

Ja aion, ei aijon.

Lähettäjä: Aidan 
Päivämäärä:   7.11.24 21:12:54

Sano lahjan saajalle, että ne saa helposti irrotettua, jos ei tykkää.

Mä tykkään niistä, missä on tekijön nimi, ja ovat siroja.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   7.11.24 21:29:35

Anna olla, eiköhän saaja osaa ottaa ne pois jos tahtoo.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   7.11.24 21:31:47

Anna olla. Saaja poistaa jos tahtoo.

Päivämäärä:   7.11.24 21:35:00

Tilaa seuraavan kerran sukat Temusta.

Päivämäärä:   7.11.24 21:37:54

Mieti seuraavan kerran, kun itse teet tilaustyön ja vastaanottaja nirhaisi irti merkin, joka ilmaisee, että lahja on KÄSITYÖTÄ..?

Päivämäärä:   7.11.24 21:41:12

Opettele itse kutomaan sukkia.

Lähettäjä: Najadi 
Päivämäärä:   7.11.24 21:47:53

Kyllä minuakin häiritsisi jos saisin mukavat sukat joissa olisi joku kova nahkalätkä jossain kohtaa. Takuulla ottaisin irti jos helposti saisi sukkia vahingoittamatta, mutta ei sitä tarvitsisi tekijälle kertoa. Ja jos myöhemmin tilaisin toiset sukat pyytäisin ne ilman tuota merkkiä.

Mutta jos sukat menevät lahjaksi antaisin niiden olla ja sanoisin saajalle että ne saa helposti irti, tai kirjoittaisin sukkien mukaan pakettiin kortin jossa olisi jokin lyhyt saateteksti ja siinä maininta lätkistä. Päättäköön lahjan saaja itse antaako olla vai irrottaako pois.

Päivämäärä:   7.11.24 22:04:14

Minä en käsitä niitä temusta tilattuja handmade- enkä hand made in Finland -lappuja. Jotenkin ymmärtäisin vielä, jos tekijä tekisi lapun "valmistettu käsityönä Suomessa" tms.

Päivämäärä:   7.11.24 22:10:25

Ratko lappu irti, ei ole hankala homma. Kaveri värkkää käsin pipoja ja laittaa sen temusta tilatun hand made lätkän kaikkiin..

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   7.11.24 23:17:48

"Minä en käsitä niitä temusta tilattuja handmade- enkä hand made in Finland -lappuja. Jotenkin ymmärtäisin vielä, jos tekijä tekisi lapun "valmistettu käsityönä Suomessa" tms."
Noita tehdään ihan täällä käsityönä, harvempi tilaa Temusta jos käsityötä tekee. Voi tilata omalla tekstillä ja niihin saa myös tekijän nimen.
Aloittajana antaisin niitten olla saaja ottaa sitten pois jos haluaa.

Lähettäjä: Krista 
Päivämäärä:   7.11.24 23:21:48

Ottaisin pois, jostain kiinaläävästä tilattuja varmaankin. Kai villasukista erottaa onko ne handmade ilman lappujakin.

Päivämäärä:   7.11.24 23:34:59

Itse repisin pois, koska mielestäni ne ovat poikkeuksetta hyvin rumia varsinkin villasukissa. Jonkun huomaamattoman kankaisen merkin ommellussa vaatteessa ymmärrän, mutta nahkalätkä villasukassa ei ole mitään muuta kuin hyvin tökerö ja pilaa villasukan kauneuden.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.