Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syrjitäänkö pitkiä naisia vai syrjivätkö...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 17:33:47

...pitkät naiset?

Harrastusryhmässäni on 194 senttiä pitkä hyvin urheilullinen nainen.

Onko todennäköisempää, että keskimittainen mies ei huoli häntä pituutensa tähden vai että nainen ei huoli keskimittaista miestä pituuden tähden?

Re: Syrjitäänkö pitkiä naisia vai syrjivätkö...

Päivämäärä:   7.11.24 17:36:50

Omien kokemuksien mukaan miehille on kivuliaampi asia jos nainen on yhtä pitkä tai pidempi kuin naiselle yhtä pitkä tai lyhyempi mies, mutta toki on paljon miehiä jotka ei koe pituudestaan alemmuuskompleksia ja toisaalta naisia joille on tärkeää että mies on pidempi.

Lähettäjä: 177cm 
Päivämäärä:   7.11.24 18:15:01

Isolle osalle miehistä pitkä nainen on kauhistus. Olen oppinut välttelemään tilanteita, joissa joudun lyhyempien miesten läheisyyteen, sillä reaktiot saattavat olla aggressiivisia. Pilkkaa pituudestani olen saanut kuulla ala-asteelta lähtien, miespuolisilta henkilöiltä siis. Edes reilusti pidemmät miehet eivät ole koskaan kiinnostuneet - tästähän julkaistiin taannoin tutkimuskin, että itse asiassa mitä pidempi mies, sitä pienemmistä naisista on kiinnostunut. C'est la vie.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   7.11.24 19:08:53

Pitkät naiset syrjivät lyhyitä naisia. Ja varsinkin jos sillä lyhyellä naisella on tätä pitkää naisten pidempi mies. Kohtelu on jäätävää, nimenomaan pitkän naisen osalta lyhyelle naiselle. Heidän mielestään lyhyt nainen voi olla lyhyen miehen kanssa.

Päivämäärä:   7.11.24 19:44:18

Pitkät naiset syrjii keskimittaisia ja lyhyitä naisia ja keskimittaiset naiset syrjii pitkiä ja lyhyitä naisia ja lyhyet naiset syrjii pitkiä ja keskimittaisa naisia ja sillä pärjää.
Mutta tärkeintähän on, syrjiikö minkä tahansa mittainen mies pitkää naista?

Lähettäjä: 178 
Päivämäärä:   7.11.24 20:42:54

No täytyy myöntää, että itseäni selvästi lyhyempiä miehiä en ottanut vakavasti sinkkuna ollessani. Saattoi päätyä vakipanoksi, muttei vakavaksi kumppaniksi ollut asiaa. Nykyinen aviopuolisoni on vain pari senttiä minua pidempi, eli korkkarit jalassa heti minua lyhyempi, tätä piti tovi sulatella ennen suhteen syvenemistä. Olisin mielelläni saanut nykyisen miehen muutaman sentin pidempänä, että korkokengissäkin olisin häntä lyhyempi, mutta toisaalta ei hän ole miljonäärikään, kaikkea ei voi saada, ihana ja rakas on silti.

En muista koskaan törmänneeni agressiiviseen käytökseen pituuteni vuoksi, toki voi olla etten ole vaan tajunut joidenkin urpojen käytöksen johtuneen pituudestani. Kouluaikoina ehkä pahimmalta huutelulta suojasi se, etten ollut varmaan koskaan kaikkein pisin, vaan aina oli joku vielä erottuvampikin. Kiinnostuneita miehiä ei ollut koskaan riesaksi asti, mutta niiden harvojen joukossa oli kyllä kaiken mittaisia. Vaikea sanoa johtuiko kiinnostuneiden vähäinen määrä juuri pituudesta vai jostain muusta viehättävyyteen vaikuttavasta tekijästä. En ole mukava, sosiaalinen, enkä erityisen kauniskaan.

Lähettäjä: Höttöunelma 
Päivämäärä:   7.11.24 22:15:52

Itse en ole ajatellut mitään erikoista pitkistä naisista. Heidän nyt täytyy yleensä Cai. Löytää saman pituinen tai pidempi mies. Tai niinhän ehkä yleisestikin naiset haluavat. Minulla on lyhyempäkin naisena vaikea löytää koko miestä joten minulle ei kannata olla kateellinen mistään.

Päivämäärä:   7.11.24 22:15:58

Minun eksäni on minua 43 senttiä pitempi, eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut.

Päivämäärä:   7.11.24 22:19:48

"Minun eksäni on minua 43 senttiä pitempi, eikä kukaan ole siitä mieltään pahoittanut."

Oletko siis itse mies ja kumppanisi nainen?

Päivämäärä:   7.11.24 22:21:47

Kaikki miehet unelmoi "taskuvenuksesta". Pieni nainen, joka on tietenkin pippurinen, mutta tarvii miehen ulottumaan korkeuksiin.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.11.24 22:22:27

Lyhyet naiset luulee että pitkät naiset syrjii heitä. Itseä ei ole koskaan kiinnostanut muiden pituus vaan lähinnä häirinnyt oma pituus(180). Tosin lyhyiltä naisilta saanut yläasteelta asti pskaa niskaan. En tiedä ahdistiko se että olin hoikka ja he lyhyitä palleroita

Päivämäärä:   7.11.24 22:23:18

Tai sit se on tuo sun asenne.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   7.11.24 22:24:28

Eikä mua haittaa jos lyhyellä on pitkä mies, ei ole multa pois, ellei sitten ole pokannut minun miestäni. Sitä ihmettelen että miksi joillekin lyhyille sellainen tosi pitkä mies on se juttu? Itselle riittää kun ei tarvi pussatessa kumartua.

Päivämäärä:   7.11.24 22:26:05

Kuka mies haluaa 180 >cm pippurisen naisen.? Todennäköisyys on..?

Päivämäärä:   7.11.24 22:28:40

Minä olen sattumalta joskus ihastunut pitkään mieheen. On hän muutenkin komea.

En oikeastaan ole ajatellut, että miehen pitäisi olla mitenkään erityisesti pitkä, mutta kun nyt ajattelen niin kyllähän se vaan on aika hyvä juttu, samoin kuin siniset silmätkin.

Lähettäjä: Mies 
Päivämäärä:   8.11.24 23:37:13

Pitkät naiset ovat seksikkäitä.

Lähettäjä: Shorty 
Päivämäärä:   8.11.24 23:47:08

Pitkät naiset syrjivät lyhyitä miehiä, me lyhyet miehet yleensä emme syrji ketään. Paitsi minä liian leveälanteisia isoja naisia, koska messuhalli. Pitkiä naisia sitten harmittaa kun juuri pituus on heille se kriteeri. Tyytyisivät päätä tai kahta lyhyempiin puolisoihin kuten pitkät miehetkin, niin olisi tasa-arvoa xD

Lähettäjä: t 
Päivämäärä:   8.11.24 23:55:01

Ei kai syrjimistä ole se, jos joku ei miellytä parisuhdemielessä?

Syrjimistä on se, jos ei vaikkapa suostu tekemään töitä tai tekemään yhteistyötä harrastusryhmässä jonkun kanssa epäasiallisesta syystä (pituus on harvoin asiallinen syy).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.