Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Syrjitäänkö pitkiä naisia vai syrjivätkö...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 17:33:47

...pitkät naiset?

Harrastusryhmässäni on 194 senttiä pitkä hyvin urheilullinen nainen.

Onko todennäköisempää, että keskimittainen mies ei huoli häntä pituutensa tähden vai että nainen ei huoli keskimittaista miestä pituuden tähden?

Re: Syrjitäänkö pitkiä naisia vai syrjivätkö...

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 17:36:50

Omien kokemuksien mukaan miehille on kivuliaampi asia jos nainen on yhtä pitkä tai pidempi kuin naiselle yhtä pitkä tai lyhyempi mies, mutta toki on paljon miehiä jotka ei koe pituudestaan alemmuuskompleksia ja toisaalta naisia joille on tärkeää että mies on pidempi.

Lähettäjä: 177cm 
Päivämäärä:   7.11.24 18:15:01

Isolle osalle miehistä pitkä nainen on kauhistus. Olen oppinut välttelemään tilanteita, joissa joudun lyhyempien miesten läheisyyteen, sillä reaktiot saattavat olla aggressiivisia. Pilkkaa pituudestani olen saanut kuulla ala-asteelta lähtien, miespuolisilta henkilöiltä siis. Edes reilusti pidemmät miehet eivät ole koskaan kiinnostuneet - tästähän julkaistiin taannoin tutkimuskin, että itse asiassa mitä pidempi mies, sitä pienemmistä naisista on kiinnostunut. C'est la vie.

Lähettäjä: Jatta 
Päivämäärä:   7.11.24 19:08:53

Pitkät naiset syrjivät lyhyitä naisia. Ja varsinkin jos sillä lyhyellä naisella on tätä pitkää naisten pidempi mies. Kohtelu on jäätävää, nimenomaan pitkän naisen osalta lyhyelle naiselle. Heidän mielestään lyhyt nainen voi olla lyhyen miehen kanssa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.