Lähettäjä: vv
Päivämäärä: 7.11.24 09:24:00
Työssäni kysyn asiakkaalta, miten hän haluaa että toimitaan jonkin asian suhteen.
Esimerkiksi lähetettäisiin vastaava viesti kuten vaikka, että haluatko, että asiaasi selvitetään asian x osalta enemmän tms. Pääpaino on siinä, että kysytään haluatko, koska mitään ei voida tehdä ilman suostumusta johonkin.
No asiakas ei reagoi mitään siihen kysymykseen, saattaa vastata kaikkea muuta mutta ei sitä mihin kysytään hänen suostumustaan.
Sitten asia jää odottamaan tai painuu unoholaan koska asiakas ei reagoi kysymykseen. Sitten tulee viesti, miten asian käsittely edistyy. No ei edisty koska ei vastannut siihen mitä haluaa että asiassa tehdään.
Kuinka monta kertaa jaakaisitte vastausta vai antaisitteko olla, jos vastausta ei heru?
|