Lähettäjä: xx
Päivämäärä: 7.11.24 10:59:09
"Ihan itse naiset ovat osaltaan myös muokkaamassa mielikuvaa mitä miehille syötetään eli pitäisikö sitten jollain tapaa esillä olevien naisten tuoda muutos asioihin"
Kyllähän tuo paljastava ja seksikäs pukeutuminen lähtee aina ihan naisista itsestään. Naiset itse haluavat näin tehdä. Kukaan ei pakota siihen, ainakaan Suomessa.
Se on totta, että tietynlaiset miehet (eivät siis kaikki miehet!) seuraavat somessa vähäpukeisia naisia, mutta se on silti naisten oma valinta tehdä somea vähäpukeisena.
Jos katsoo kaupungilla olevia ihmisiä, suurin osa on ihan taviksia. Ja silti näillä taviksilla (joille ei ole tehty kauneusleikkauksia, on ihan arkiset vaatteet ja harvoin kroppakaan kovin timmissä kunnossa) on monella parisuhde, perhe ja muita asioita mitä kukakin sitten tavoitteleekaan. Se, että pitäisi esim. miesten huomion takia pukeutua seksikkäästi, on siis ihan pelkästään tiettyjen ihmisten pään sisällä oelva ongelma.
Kyllä, tavallinen tanssiminen ja laulaminenkin riittää. Esimerkiksi itse käyn usein katsomassa oopperaa ja balettia. Vaikak näissäkin toki joskus esiinnytään hyvin vähäpukeisesti, tanssiminen ja laulaminen on useimmiten aika kaukana eroottisesta ketkuttelusta. Maailmassa on paljon musiikkia, joka ei pyöri ulkonäön ympärillä. Pitää vaan katsoa vähän laajemmalle kuin nykypäivän nuorisomusiikkiin.
Lisäksi aloittajan kannattaa miettiä, että mitä jos nainen HALUAA olla seksikäs? Esimerkiksi monet uudet pop-laulajatähtöset todennäköisesti ihan itse haluavat olla sellaisia kuin ovat. He haluavat julkisuutta, he haluavat olla seksikkäitä, haluavat olla näyttäviä. Ei se tarkoita, että kaikkien muiden pitäisi olla sellaisia.
Minusta aloitus on hyvä esimerkki siitä, kun keksitään näitä "muiden asettamia vaatimuksia" omasta päästä. Oikeasti naisen rooli ei ole olla seksikäs, mutta aloittaja kuvittelee niin, koska hän _kuvittelee_ että joku (kuka?) olettaa hänen näyttävän samalta kuin jotkut julkimot. Oikeasti kukaan ei sitä odota. Se on vain ja ainoastaan aloittajan pään sisällä oleva vaatimus.
|