Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ystäväni ei kertonut miesystäväni vierailusta

Lähettäjä: Aloittaja 
Päivämäärä:   7.11.24 08:42:41

Miesystäväni sanotaan nyt nimeksi vaikka Risto, asuu 100km:n päässä. Nyt pari viikkoa meillä meni huonommin ja lähinnä muutamia viestejä vain vaihdettiin.
Meillä on myös yhteinen naispuolinen ystävä sanotaan nyt nimeksi vaikka Hanna, joka aikoinaan meidät toisiimme tutustuttikin.
Tältä ystävältäni kysyin tiistaina, että "onko Ristosta kuulunut mitään?" Hannan vastaus oli, että "ei pitkään aikaan". No, tänään kun Riston kanssa asiat juteltiin kuntoon niin selvisi, että oli viikonloppuna ollut Hannalla (ja tämän on/off miehellä istumassa iltaa ja yötäkin sohvalla).

Miks tästä piti tämän ystäväni valehdella? Jäi kyllä huono maku suuhun. Kysyisittekö mun tilanteessa tältä Hannalta vai antaisitteko olla?

Re: Ystäväni ei kertonut miesystäväni vierailusta

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.11.24 08:43:55

Kysyisin.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.11.24 08:45:07

Kyllä kysyisin.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   7.11.24 08:47:09

No todellakin kysyisin.

Miksi muuten kysyit molemmilta?
Epäiletkö jotain?
Kun meillä oli kränåä miehen kanssa niin en kysynyt että näitkö sitä tai sitä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.11.24 08:49:54

Kysyisin kyllä

MUTTA ymmärrä että ystäväsi on hankalassa välikädessä jos on teidän molempien ystävä ja jos vaikka Risto on pyytänyt olemaan sanomatta että ei mainitse sinulle asiasta. Älä sekaannuta ystävää sinun ja Riston välisiin asioihin liikaa

Päivämäärä:   7.11.24 08:56:34

En siis kysynyt molemmilta, Hannalta kysyin että onko Ristosta kuulunut. Riston kanssa vaan yleisesti juteltiin mitä ollaan viime aikoina puuhattu.

Mutta on mulla aiemminkin ollut epäilys että mitkä intressit tällä Hannalla on miesystävääni kohtaan. Aina kun oman kanssa tuntuu menevän huonosti niin turvautuu sitten mun mieheen ja puolustelee asiaa sillä, että "ovat tunteneet kauan ennenkuin minä tulin edes kuvioihin"

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 09:16:55

Sinä olet kontrolloiva ja ahdistava. Todella narsistista yrittää eristää mies kaikista muista, hallinnoida hänen sosiaalista elämäänsä myös kun ette ole yhdessä jne. Hae apua itsellesi.

Nyt yrität myös riitaantua teidät esitelleen ihmisen kanssa. Koetko että sinun pitäisi olla miehen ainoa läheinen tai vähintään tuttavapiirinne keskeisin henkilö?

Päivämäärä:   7.11.24 09:19:09

Piste: ei vaan kysyn tässä, että miksi tämän illanistumisen piti olla niin salaista, että siitä ei voitu mulle kertoa? Jos kaksi ystävää istuu keskenään iltaa niin eihän siinä pitäisi olla mittään salattavaa?

Lähettäjä: mix 
Päivämäärä:   7.11.24 09:20:53

Hanna on tuossa ilmeisen ahdistavassa välikädessä, jos hänen vanha ystävänsä Risto kaipaa tukea ( ja mahdollisesti pyytää ettei naisystävälle mainita hänen käyneen), ja sitten Riston naisystävä kyselee asiasta.
Olen ollut vastaavassa tilanteessa lojaali vanhalle ystävälle, mutta toki samaan aikaan kehottanut häntä olemaan rehellinen seurustelukumppanilleen.

Päivämäärä:   7.11.24 09:21:14

Miehesi käy siellä analysoimassa tridän suhdettamme, mutta ei osaa olla yhtä hienovarainen kuin kaverinsa.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   7.11.24 10:02:18

Ei kuitenkaan ole Hannan asia valehdella, menisi luotto häneen täysin. Oli miten välikädessä tahansa.

Päivämäärä:   7.11.24 10:21:29

No, teillä on ollut tiistaina riita kesken Riston kanssa, eikö Hanna ole (Riston pyynnöstä?) halunnut sekaantua tilanteeseen, joten siksi vastaus oli tuo.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   7.11.24 10:43:32

Vastaa varmaan ettei halunnut aiheuttaa hämminkiä mutta kysy silti.
Oli syy mikä tahansa niin en tykkää että mulle valehdellaan.

Lähettäjä: ninni 
Päivämäärä:   7.11.24 10:54:58

Jos tuossa olisi jotain oikeasti salattavaa niin eihän miehesikään olisi asiaa kertonut. Ymmärrän että ystävän on "valittava puolensa" tällaisissa tilanteissa. Jos heillä pitkä yhteinen historia ennen sinua niin näin se vaan usein menee. Ehkä ei ole ollut varma haluaako mies sinun tietävän ja siksi vastannut noin. Ja vaikka naisen intressit olisi mitä tahansa niin mitä väliä? Eikö oleellista ole se kuinka miehesi sinua kohtelee, onko uskollinen ja rehellinen?

Kysy jos häiritsee mutta itse antaisin olla. Voithan jäädä vähän korvat hörölle että jos vastaavia tulee enemmän niin sitten otat puheeksi ja kysyt miksei puhu sinulle totta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.