Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ärsytysketju

Lähettäjä: Angry 
Päivämäärä:   7.11.24 07:42:51

Mikä sinua ärsyttää? Kerran taikka toistuvasti? Nyt on lupa valittaa!

Meillä sai tämänkin aamun ärtymyksen aiheutettua, kuka muukaan kuin rakas aviomies. Joka päivä viedään astiat koneeseen ja laitetaan se illalla päälle että aamulla on puhtaat astiat. TänäKIN aamuna mies vei aamiais lautasensa ja kahvikuppinsa tiskipöydän reunalle ja kysyi "eikö konetta taaskaan ole tyhjennetty" Aaaaargh!!! Voiko se olla miehelle noin paljon suurempi haaste kuin minulle, tyhjentää ihan itse se kone eihän huokailla väsyneesti kun JOUTUU jättämään asiansa tiskipöydälle.

Re: Ärsytysketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.11.24 07:48:29

Heräsin taas kolmelta, sitten neljältä ja lopulta viideltä päätin lopettaa väkisinmakaamisen ja nousin puuhastelemaan.
Ei vaan uni riitä vaikka minkä tekisi.

Päivämäärä:   7.11.24 08:43:05

Angry miksi olet tuollaisen ääliön kanssa?

Mua ärsyttää kun käsistä loppui yhtäkkiä voimat. En tiedä mikä nyt on vikana, ihan kun olisi treenannut hulluna ja lihakset on väsyneen tärisevät. Enkä ole tehnyt mitään rasittavaa.

Lähettäjä: Z 
Päivämäärä:   7.11.24 08:43:43

Sama vika, en nukahda millään valvon pitkin yötä. Jos satun nukahtamaan joskus myöhään niin herää 3 yöllä. Eikä väsytä pätkääkään alan olla niin kypsä tähän unettomuuteen.

Päivämäärä:   7.11.24 08:53:20

Marraskuussa joulumainokset!

Lähettäjä: Angry 
Päivämäärä:   7.11.24 10:30:56

Angry miksi olet tuollaisen ääliön kanssa?

Koska muutama raivostuttava tapa ei tee koko miehestä ääliötä. Ja koska hyviä puolia on huomattavasti enemmän kuin huonoja. Ja koska koen että minun on silti kokonaisuudessaan huomattavasti parempi olla yhdessä hänen kanssaan kuin yksinään :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.