Lähettäjä: j
Päivämäärä: 6.11.24 21:19:41
Minulla alkoi jo la todella voimakas päänsärky ja pahoinvointi (en kuitenkaan oksentanut). Ma olin omalla ilmoituksella saikulla, mutta koska päivän aikana vointi vain huononi, sain peruutusajan työterveyteen, josta minut kuitenkin käskettiin tk:n iltapäivystykseen. Siellä annettiin migreeenilääkettä ja kijoitettiin resepti vahvoihin särkylääkkeisiin. Aiempaa migreenihistoriaa ei ole.
No, nyt olen syönyt tässä pari päivää jättiannosta särkylääkettä, mutta olo ei ole juuri kohentunut. Jo viikonloppuna otin miedompia särkylääkeitä. Kai migreenin pitäisi jo näin monessa päivässä laantua? Työterveyteen näyttää olevan loppuviikolle enää video/puhelinaikoja, eli saikkua ehkä voisin sieltä saada, mutten tutkimuksia ja rupeaa vähän jo huolettamaan tilanne.. "Kehtaako" tällaisen vaivan kanssa lähteä huomenna päivystykseen jonottamaan? En kuitenkaan tee kuolemaa tai ole vuotamassa kuiviin tms, mutta eihän tällainen ihan normaali vaivakaan ole, jonka kanssa voi odotella päiväkausia? Vointi on sellainen, että ihan sinne päivystykseen päästäkseni pitäisi ottaa taksi tai pummia kyyti, en ole siinä kunnossa, että uskaltaisin itse ajaa.
Toisaalta epäilen siis myös tuota migreenidiagnoosia, sillä kipu ei tunnu sellaiselta, joksi migreeniä kuvataan, vaan muistuttaa enemmän "pää niin täynnä räkää että sattuu" - päänsärkyä, paitsi että tosiaan on toispuoleinennkipi ja ei ole yhtään flunssainen olo, mutta oksettaa sen sijaan.
|